قابلیت وب‌سایت و قابلیت استفاده از آن
نوشته شده توسط : mohammadsrc

تغییر‌و تحول مسیرها (ریدایرکت) می توانند شما‌را از دردسرهای متعددی مانند اشتباهات پیوند و فساد کاغذ نجات دهد ولی در صورتی‌که تعداد متعددی از این تغییر و تحول مسیرها وجود داشته باشد. آموزش سئو در مشهد می تواند خطاها متعددی را برای شما ساخت‌و‌ساز نماید. تغییر‌و تحول مسیرهای زیاد می تواند اینترنت‌وب سایت شما‌را با سرعت کمتری بار گذاری نماید. رایاپارس هرچه تغییر تحول مسیر بیشتری صورت بپذیرد استفاده کننده بایستی مجال بیشتری برای ورد به کاغذ فرود داشته باشد. ahrefs نکته دیگری که قابل ذکر است این میباشد که برای یک شیت بایستی صرفا یک تغییر‌و تحول مسیر داشته باشید، در غیر اینصورت شما یک رینگ تغییر و تحول مسیر را به خطر می‌اندازید. رینگ تغییر و تحول مسیر زنیجیره‌ای از تغییر‌و تحول مسیرها برای یک شیت میباشد که میتواند گم راه کننده باشد چون مرورگر نمی‌داند کدام کاغذ را علامت دهد و در غایت با یک خطای بسیار نامطبوع روبرو شود. در شکل داشتن شیت 404، طریق‌های متعددی برای فردی‌سازی شیت و ارائه برخی راهنمای‌ها برای یوزرها وجود دارااست به این ترتیب آنها را از دست ندهید. برای این خواسته میتوانید یک برگه صمیمانه پیاده سازی کرده و مخاطب را به شیت اصل خویش یا این که مطالب مرتبط دیگر ارسال فرمایید.

قابلیت و امکان اینترنت‌تارنما و قابلیت و امکان به کارگیری از آن
۵.مطمئن گردید که اینترنت‌وبسایت شما برای گوشی به خیر عمل می‌نماید
بهینه سازی تکنیکال - نمايش موبايلی

از آن جا که بیش تر از 50 درصد از تمام یوزرها در سراسر دنیا برای مرور وب از دستگاه‌های گوشی خویش به کارگیری می‌نمایند، گوگل نمایه‌سازی تلفن همراه را در حق تقدم قرار داده میباشد. بایستی اعتقادوباور نتیجه ها فرمایید که اینترنت‌تارنما شما برای دستگاه‌های گوشی باصرفه شد‌ه‌است. این باصرفه‌سازی معمولا از نگاه پیاده سازی و همینطور از لحاظ سرعت و کوشش نیز به شغل می‌رود. در کل ترجیح داده میشود که ساخت سایت ریسپانسیو اجرا دهید که برای گوشی و کامپیوتر پاسخگو باشد تا اینکه بخواهید ورژن غیروابسته برای هریک پیاده سازی نمائید.

۶. URLها را برای جذب موتورهای کاوش بسازید
بهینه سازی تکنیکال - تشکیل داد URL ها را برای جذب موتورهای کاوش

URLها بسیار اصلی می‌باشند و می بایست توشه اولیه آن‌ها‌را به صدق اخذ فرمایید تا نیاز به تغییر و تحول آنها نباشد. URLهایی برای یوزرها و موتورهای کاوش موثر میباشند که توصیفی باشند و دارنده لغت ها کلیدی باشند. با این حالا اکثری از اشخاص اکثر اوقات این مورد را فراموش می‌نمایند و اینترنت‌وبسایت‌هایی با URLهای پویا میسازند که به هیچ وجه باصرفه‌سازی نشده‌اند. این بدان مضمون‌ وجود ندارد که گوگل چنین URLها را نمی‌پذیرد. آنان می توانند مرتبه‌بندی شوند البته عاقبت به جایی خواهید رسید که ناچار خواهید شد برای پیشرفت در عملکرد آنها را با موردها نو مخلوط فرمائید و این از نظر موتورهای کاوش یک جنگ خواهد بود.

ما پیش از این بارها درمورد پست الکترونیک یا این که URLهای سهل سخن کرده‌ایم که تا چه معیار التفات دارا هستند. از داشتن پارامترهای غیر قابل درک در URL دوری کنید. اجرا پیوند‌سازی نیز در اینصورت برای شما سخت شود. به جهت ظواهر URLها شما ممکن میباشد زمان‌های تبادل لینک و پیوند را از دست بدهید.

در شرایطی‌که شما استفاده کننده وردپرس یا این که تارنما سازمی باشید بایستی از آیتم فردی‌سازی به کارگیری فرمائید و ساختار لینک و پیوند خویش را تهیه نمایید. ساختن یک URL استاندارد شغل چندان رنج وجود ندارد. میتوانید برای این مراد 3 نکته پایین را دنبال فرمایید:

استعمال از (-) به مکان (_)
کوتاه ساختن URL
به کار گیری از لغات کلیدی





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: