چه زمانی بهتر است ازGoogle Trends استفاده کنیم؟
نوشته شده توسط : mohammadsrc

Google trands یکی‌از دیگر از آیتم های بی آلایش و کاربردی لیست ابزارهای جستجوی لغات کلیدی ماست و جزو نادر ابزارهایی میباشد. آموزش سئو در مشهد که دقیقاً اسم «Iran» را در لیست کشورهای انتخابی خویش دارااست. رایاپارس در‌این ابزار به راحتی واژه یا این که عبارت گزینه نظرتان را وارد میکنید و آن‌گاه تعدادی چیز را اخذ می‌کنید. ahrefs نموداری از سیر محبوبیت آن کلمه و واژه کلیدی در گذر مجال

شهرهایی که بیشترین جست و جو را برای آن واژه و کلمه کلیدی داشته اند
عنوان ها و کوئری های دیگری که به آن واژه کلیدی مجاورت میباشند و درین مدت دوستداشتنی بوده اند
ولی درباره بعضا لغات فارسی ممکن میباشد نتیجه ها متعددی نگیرید. البته در شرایطی‌که عبارات کلی خیس و بی آلایش خیس فارسی را جست و جو نمائید، اطلاعاتی جالبی از آن خواهید گرفت.

گوگل ترندز ( Google Trends )

چه وقتی عالی میباشد ازGoogle Trends استعمال کنیم؟
امروزه دیگر کلیه می‌دانیم که عموم در نقاط متفاوت عالم با الگوهای متفاوتی در وب کاوش می نمایند و جذاب خیس این که شیوه کاوش از هر تابعیت با تابعیت دیگر گوناگون میباشد .به همین برهان میباشد که گوگل ترندز به شما اذن استعمال از موتورهای کاوش به نسبت شرایط جغرافیایی خودتان را میدهد. کافی میباشد که یک واژه کلیدی یکسان را با دو حالت متعدد کاوش نمائید تا متوجه تفاوت در میان جستجوها گردید. به عنوان مثال می‌توانید ترازو محبوبیت یک عبارت فارسی را در کشور‌ایران و افغانستان مقایسه نمائید.

یکی از دیگر از کاربردهای این ابزار نیز یافت کردن لغت ها کلیدی دوست داستنی فصلی میباشد. به عنوان مثالً در‌صورتی‌که عباراتی را که به نوعی با فصل تابستان مرتبط میباشند را وارد فرمایید، میبینید که نمودار محبوبیت آن در فصل تابستان به صورت واضحی افزایشی بوده میباشد.

درباره ورژن بدون‌پول Google Trands:
گوگل ترندز نیز از ابزارهای به طور کاملً مجانی گوگل میباشد.

7- همبستگی گوگل ( Google Correlate )
Google Correlate هم از ابزارهای خویش گوگل میباشد. شایسته ترین شرایط به کارگیری از این ابزار این میباشد که آن را با گوگل ترندز مخلوط نمائید.

همبستگی گوگل ( Google Correlate )

چه هنگامی عالی میباشد از Google Correlate استعمال کنیم؟
هنگامی در پی لغات کلیدی اساسی واصلی بیزنس خودتان می باشید، به احتمال زیاد لیستی از ایده های متعدد در راز دارید. از طرفی طبیعی میباشد که یک مغازه ارسال گل بایستی شغل آحاد گل فروشی های محلی را پایین لحاظ داشته باشد. اینجاست که

Google Correlate به شما یاری می نماید که به لغت ها کلیدی خویش از زاویه متفاوتی نگاه فرمائید و کلماتی را که نواسانات علایق فصلی را با لغت ها کلیدی شما مرتبط می سازد پیدا نمایید. به عنوان مثالً برای کلمه و واژه کلیدی خرید آنلاین گل، این ابزار به شما می‌گوید که گل فروشی های دیگر در کنار این سرویس ها ارسال شکلات و توت خارجی های روکش دار و… را هم دارا هستند. بنابراین میتوانید این نظرات را در دستیابی و کارتان بگنجانید.

درباره ورژن مجانی Google Correlate:
این ابزار هم مثل بخش اعظمی از ابزارهای گوگل، به طور کاملً بدون پول میباشد.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: