الگوریتم پاندا چیست ؟
نوشته شده توسط : mohammadsrc

گوگل تاکنون از الگوریتم های اکثری استعمال کرده است که الگوریتم پاندا گوگل یکی آن ها میباشد، این الگوریتم نخستین دفعه در فوریه سال ۲۰۱۱ بوسیله کمپانی گوگل تحت عنوان الگوریتمی برای سکو بندی معرفی کردید. آموزش سئو در مشهد که مقصود مهم آن کاهش جايگاه تارنما هایی است که از چگونگی پایینی منتفع هستند و اهدای درجه ی فراتر از حیث محتوایی به وب سایت هایی میباشد که دارنده چگونگی مطلوب میباشند. رایاپارس این تارنما ها در غایت جز پیشنهادات اول ی گوگل به یوزرها خواهد بود. الگوریتم پاندا چیست؟ در اوایل سال ۲۰۱۱ موتور جست و جوی‌بار گوگل الگوریتم تازه خویش را با تیتر “پاندا” معرفی کرد. ahrefs الگوریتمی که تمرکزش بر غربال کردن سایت هایی با محتواهای ضعیف بود. در زمان سال جاری ها این الگوریتم بارها به روز و به گذر زمان مجال پخته خیس خواهد شد. تا جایی که امروزه حدوداً تمامی محتواهای سایت ها، از پایین ذره در بین پاندای گوگل می گذرند. البته چنانچه مایلید بدانید که الگوریتم پاندا چیست، چطور فعالیت می نماید و چطور می‌توانید اینترنت سایتان را با مقررات آن تطبیق دهید، تا انتهای این راهنما هم پا ما باشید.

ماموریت مهم گوگل پاندا

ماموریت اساسی گوگل پاندا
الگوریتم پاندا مثل پانداهای حقیقی که معاش خویش را صرفا صرف خوراک تناول کردن و خوابیدن می نمایند وجود ندارد! پاندای گوگل خواب و خوراکی جز محاسبه تارنما ها ندارد. الگوریتم پاندا به گوگل اضافه شد تا نتیجه ها جست و جو را بر طبق واحد سنجش چگونگی محتواها تروتمیز نماید. مقصود اساسی این الگوریتم سختگیر، این میباشد که محتواهای ناقص و بی چگونگی یا این که هرزنامه ها را از SERP حذف نماید و محتواهای رفیعتر را در رأس نتیجه ها قرار دهد.

یکی‌از دستاوردهای اصلی این الگوریتم، حذف مزرعه های محتوایی بود. مزرعه محتوا، به تارنما هایی گفته می‌شود که محتواهای زیاد، البته باکیفیت ذیل را منتشر می نمایند تا تنها وب سایت خویش را لبریز نمایند. اکثر این محتواها نیز تنها اسکن منابع دیگر می باشند. البته پاندای گوگل توانست این مزارع تا حد چشمگیری از لیست حاصل گوگل حذف نماید.

ساز و فعالیت الگوریتم پاندا چیست؟
تشخیص محتواهای ناقص و ضعیف برای یوزرها سایت ها شل میباشد؛ البته این فرمان برای ربات ها و الگوریتم های گوگل بسیار طاقت فرسا میباشد. “AmitSinghal” نائب رئیس جست و جو در گوگل، به خبرنامه “Wired” می‌ گوید:

ˮبرای تفکیک محتواهای بی چگونگی از مثال های کیفیت عالی، می بایست الگوریتم هایی داشته باشیم که تا حد متعددی مشغول دانش ریاضی باشند.ˮ

به این ترتیب الگوریتم پاندا نیز بر پایه ی چند محاسبات ریاضی و اما مطابق فاکتورهایی که بوسیله گوگل برای آن تعریف‌و‌تمجید شد، فعالیت خویش را آغاز کرد. هر وقت هم که گوگل الگوریتم های محتوایی خویش را آپ تو دیت می نماید، پای این به روز ها به الگوریتم پاندا هم گشوده می‌گردد و سایت ها با تمرکز و وسواس بیشتری رصد می‌شوند.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: