تمرکز رتبه بندی روی یک صفحه؛ از بزرگ ترین مزایای تگ کنونیکال
نوشته شده توسط : mohammadsrc

تگ کنونیکال ضمن تمامی مزیت هایی که قبلی خیس اشاره کردیم، یک امتیاز اصلی دیگر هم دارااست. آن این که با استعمال از این تگ، گوگل از این به آن گاه سکو بندی شمارا میان URLهای شخصی و سوای قیمت تقسیم نخواهد کرد. آموزش سئو در مشهد در قبال این امتیازبندی را تنها به کاغذ مهم مد حیث شما تخصیص میدهد. این فرمان سبب بهبود سکو سایت شما و درنتیجه ارتقاء بازدید تارنما در شیت گزینش گردیده میگردد. رایاپارس آیا گوگل مدام URL ترجیحی مارا در حق تقدم قرار میدهد. ahrefs جواب این سؤال منفی میباشد! شما URL ترجیحی خویش ار با تگ کنونیکال مشخص و معلوم میکنید؛ ولی ممکن میباشد گوگل به تعیین خودش ورقه دیگری را تعیین نماید. از جملهً فرض نمائید 3 ورژن شبیه از یک برگه دارید و خودتان ورژن شماره 2 را تحت عنوان URL کنونیکال تمجید می‌کنید. ولی گوگل خودش تصمیم میگیرد که ورژن شماره 3 را در حق تقدم قرار داده و سکو بندی نماید.

البته ادله نادیده گیری تگ کنونیکال چیست؟ چرا گوگل گاهی خودسرانه خلق و خوی می نماید؟ زیرا مجموع مقصود گوگل این میباشد که شایسته ترین سود را به یوزرها علامت دهد. براین اساس در صورتی ببیند ورژن ای که شما تحت عنوان URL ترجیحی تعیین نموده اید، شایسته ترین آیتم وجود ندارد، در گزینش شما دخل و تصرف می نماید.

مثلا شاید از فی مابین 3 ورژن مو جود از یک ورقه، ورژن شماره 2 برای گوشی ریسپانسیوتر میباشد؛ ولی شما ورژن 1 را تحت عنوان برگه ترجیحی تعریف و تمجید نموده اید. در این حالت گوگل به تشخیص خویش، ورژن 2 را که UX بهتری دارااست به یوزرها تلفن همراه وب سایت شما آرم می‌دهد.

مواقعی که احتمال دارااست تگ کنونیکال بوسیله موتور های کاوش نادیده گرفته خواهد شد

مواقعی که احتمال داراست تگ کنونیکال بوسیله موتورهای جست و جو نادیده گرفته گردد
یکسری نکته حائض اهمیت وجود دارااست که رعایت نکردن آن ها میتواند منجر خواهد شد موتورهای جست و جو تگ کنونیکال شمارا نادیده بگیرند. به‌دنبال ؟؟؟ نکته را باهم میبینیم.

۱. نادیده گرفتن تگ کنونیکال برای صفحه های تکراری
همه صفحه های تکراری می بایست تگ کنونیکال داشته باشند تا از هرگونه عواقبی که دربرگیرنده صفحه ها تکراری میباشد در دفاع باشند.

۲. استعمال از تگ های کنونیکال مختلف
در‌حالتی که در یک کاغذ از تگ های کنونیکال زیادی مصرف شود، گوگل کلیه آن ها را نادیده خواهد گرفت.

۳. چرخه ای از تگ های کنونیکال
صفحاتی که در چرخه هایی از این تگ ها گیر افتاده اند می‌توانند باعث در نظر نگرفتن این تگ ها شوند.

۴. تگ های کنونیکال خالی
وقتی که تگ های کنونیکال به غلط مشتمل بر هیچ URL مشخصی نباشند، این تگ سعی نخواهد داشت.

۵. تگ های کنونیکال حاد
زمانی که‌این تگ ها به هیچ URL «معتبری» اشاره نداشته باشند، از حیث گوگل تگ بیهوده ای محسوب میشوند.

۶. تگ های کنونیکالی فارغ از پیوند
زمانی یک برگه را تحت عنوان URL ترجیحی تعیین می‌کنید، یعنی معتقدید این شیت بسیار اساسی میباشد. درنتیجه برای ثابت این التفات، می بایست دستکم یک پیوند در‌این برگه داشته باشید. خلا این پیوند ها میتواند در معنای اصلی نبودن آن کاغذ تلقی گردد.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: