لینک های شکسته خارجی در وب سایت
نوشته شده توسط : mohammadsrc

این لینک و پیوند ها شمارا به تارنما دیگری هدایت می نمایند. فرض نمائید شما مطلبی درخصوص seo تارنما را در یک تارنما مشاهده کرده و در درحال حاضر پژوهش می باشید. آموزش سئو در مشهد در آن لینکی را مشاهده می‌کنید با تیتر “بهینه سازی تارنما توریسم“. درحال حاضر زیرا شما در قضیه توریسم عمل میکنید، کنجکاو می‌شوید. رایاپارس تا روی آن کلیککرده و درین راستا استیناف ای داشته باشید. پس با یک کلیک وارد برگه ای از وبسایت دیگری خواهید شد و میتوانید. ahrefs از مطالب آن برگه سود ببرید و حتی از آنجا به صفحه های دیگری نیز هدایت گردید.

مقصود لینک و پیوند های فرنگی، ساخت و ساز مسیر پیمایش میان تارنما های متفاوت میباشد. مزیت آن نیز برای وب سایت شما تحت عنوان مبدأ، این میباشد که به گوگل نماد می دهید که خودتان را وارد کانال وبسایت های دارای اعتبار نموده اید (اما در‌صورتی‌که به تارنما های دارای اعتبار لینک و پیوند فرنگی بدهید).

هم اکنون در‌صورتی‌که لینکی که به یک تارنما داده اید، وابسته به برگه ای حقیقی وواقعی و سلامت نباشد، خیر صرفا مزیت پیوند سازی فرنگی را نخواهید داشت؛ بلکه یوزرها را هم از خویش دلسرد میکنید.

توجه فرمائید که وجود لینک و پیوند های شکسته فقطً تقسیر شما وجود ندارد (مگر این که پیوند را غلط بنویسید). در اکثر زمان ها آن تارنما مقصد میباشد که سبب ساز این نقص‌ شد‌ه‌است. از جملهً شاید این ورقه را از دسترس بیرون کرده، شاید ایرادات سروری داراست و حتی خودش هم از آن با خبر وجود ندارد یا این که … .

به این ترتیب در حالتی که در لینک و پیوند های شکسته فرنگی ایراد از شما عدم وجود، آن شیت را کلاً از محتوای خویش حذف کرده و به ورقه دیگری پیوند دهید.

چه وقتی بایستی به وجود پیوند های وخیم مشکوک شویم؟
مفاد ریز از مهمترین نماد هایی می‌باشند که با بروزشان می بایست به تلاش درست پیوند های جانور در وب سایت خویش شک و تردید کرده و آن ها را رسیدگی نمائید؛ یا این که چنانچه مجموعه seo دارید، آنها‌را در جریان این مورد قرار دهید:

در شکل مشاهده کم شدن ترافیک کلی سایت
در شکل مشاهده تنزل نرخ رجوع در تارنما
در شکل مشاهده کاهش تبادلات در سایت
هر یک سری وقت یکبار پیوند های خویش را بررسی کنیم؟


در صورتیکه سایت بزرگی دارید که مملوء از پیوند های داخلی و فرنگی میباشد، عالی میباشد با هر آپدیتی که در صفحه های خویش ایفا می‌کنید، پیوند های خویش را هم تحلیل کرده و از درستی سعی آن‌ها اعتقاد و باور نتایج نمایید. ولی چنانچه تارنما کوچکی دارید که در آن تعداد انگشت شماری لینک و پیوند (داخلی یا این که فرنگی) وجود دارااست، بررسی کردن ماهانه این لینک و پیوند ها می‌تواند کافی باشد. ولی گشوده هم به عهد مشهور فعالیت از سفت کاری عیب نمی نماید و شما می‌توانید به طور مداوم این لینک و پیوند ها را محاسبه نمایید.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: