چگونه پروژه طراحی سایت خود را تحویل بگیریم
نوشته شده توسط : mohammadsrc

افراد، دسته ها و شرکتهای ساخت سایت بخش اعظمی در کشور ایران وجود دارا‌هستند که می‌توانید ساخت وب سایت اینترنتی خویش را به آن‌ها واگذار کنید. آموزش سئو در مشهد معمولا سوالی که برای کارفرمایان با شخصیت که در این باره تجربیات ای ندارند پیش می‌آید آن میباشد که چطور پروژه خویش را از طراح تحویل بگیریم. رایاپارس از درستی تلاش تارنما خویش مطمئن باشم. در تحت به شما مواقعی را اعلام می نماییم. ahrefs در شرایطی که که دامنه به وسیله طراح تصویب شده باشد پیش از هر فعالیت بایستی مالکیت دامنه به شما منتقل خواهد شد، در غیر این شکل بعدا به نقص‌ بر خواهید خورد. اگر که با شرکتهای عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای مملکت عمل می‌نمایید، پژوهش این قسمت مایحتاج وجود ندارد چون طبق ضابطه نظام صنفی در‌حالتی که که دامنه از طرف طراح برای شما تصویب گردیده باشد صاحب واقعی دامنه شما میباشید و در هر شکل و در طول مایحتاج می‌توانید دامنه خویش را منتقل فرمائید. برای نظارت داده ها مالکیتی دامنه های ir به وب سایت http://nic.ir و برای تحقیق بقیه دامنه ها به وب سایت http://www.whois.com مراجعه‌کنید.

هاست
بعد از تسویه اکانت مالی پروژه و چنانچه که فضای میزبانی هاست شمارا طراح تهیه و تنظیم کرده‌با‌شد میتوانید درخواست داده ها هاست خویش را فرمائید و واحد سنجش دور و بر و پهنای باند خویش را با مورد ها مو جود در فاکتور و تفاهم نامه مقایسه نمائید و در شکل عدم انطباق به کمپانی طراح جابجایی دهید. همینطور می‌توانید از روش ابزار http://tools.pingdom.com/fpt سرعت هاست خویش را نظارت نموده تا مشکلی از حیث سرعت نداشته باشد.

کد نویسی وبسایت
برای آنکه برای تارنما شما از دید اکران صحیح و seo مشکلی پیش نیاید وبسایت شما باید استاندارد w3c داشته باشد. این استاندارد برای هرکدام از صفحه های تارنما شما به طور جدا میباشد. به‌این شکل هر شیت ممکن میباشد استاندارد باشد و یا این که نه. اعتنا فرمائید کاغذ مهم وب سایت شما مهم‌ترین شیت از سایت میباشد که مسلما بایستی استاندارد w3c باشد. برای رسیدگی این گزینه به تارنما http://validator.w3.org مراجعه نموده و نشانی کاغذ ای که قصد پژوهش آن را دارید درج نموده و این افزار برگه متبوع را از دید استانداردهای w3c رسیدگی خواهد نمود و در شکل پذیرش پیغام پذیرش میدهد.

seo وبسایت
رعایت اصول بهینه سازی اثر بسیار متعددی در توفیق وبسایت خواهد داشت و مخارج تبلیغاتی شما‌را تحت عنوان صاحب و مالک وبسایت تحت میاورد. برای آنکه بهینه سازی وب سایت را پژوهش فرمایید خوب میباشد تارنما به وسیله دارای تخصص seo تحقیق شود. در‌صورتی‌که که به دارای تخصص بهینه سازی و seo تارنما دسترسی ندارید میتوانید بهینه سازی وبسایت خویش را در وبسایت http://seositecheckup.com پژوهش کنید. این تارنما مورد های بخش اعظمی از seo را نظارت می کند و در شکل وجود خطاهای جان دار را گزارش میدهد.

اکران وبسایت در مرورگرهای متفاوت
برای آنکه وب سایت خویش را در مرورگرهای متفاوت پژوهش نمائید میتوانید به وب سایت http://browsershots.org مراجهه نموده و نشانی وبسایت خویش را وارد نمائید تا اپ متبوع وبسایت شمارا در مرورگرهای و همینطور ورژن های گوناگون اکران دهد. مهترین مرورگرهای مو جود کروم، فایرفاکس و وب اکسپلورر می‌باشند. مسلما وب سایت خویش را در‌این سه مرورگر رسیدگی نمائید.

ورژن موبایلی سایت
در حالتی که که جزو گستردن سرویس ها طراح طراحی ورژن موبایلی وبسایت و سازش آن با گوشی بوده میتوانید به تارنما http://mobiletest.me مراجعه نموده و اکران وبسایت خویش را در تلفن همراه های متعدد تحقیق فرمائید.

امنیت تارنما
جهت تحقیق امنیت وبسایت خویش می‌توانید به تارنما https://www.scanmyserver.com مراجعه نموده و نشانی وب سایت خویش را وارد فرمائید تا این وبسایت امنیت سایت شما‌را نظارت کند.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: