آشنایی با الگوریتم پنگوئن گوگل
نوشته شده توسط : mohammadsrc

الگوریتم پنگوئن گوگل، روشی برای جايگاه‌بندی صفحه های میباشد آموزش سئو در مشهد که در آوریل ۲۰۱۲راه‌اندازی شد تا وب سایت‌هایی را که از طریق‌های بهینه سازی کلاه سیاه استعمال می‌کردند، پنالتی و از ورقه حاصل کاوش (SERP) حذف نماید. کمپانی گوگل در کنفرانس SMX که در امسال برگزار شد، اعلام‌کرد هرچند الگوریتم پاندا برای نبرد با محتوای بی‌کیفیت فعال سازی گردیده بود، هنوز سایت‌های اسپم متعددی وجود دارا‌هستند. به همین خیال گوگل الگوریتم پنگوئن را ابتکار نموده است تالینک‌های اسپم را پیدا نماید و وب سایت‌هایی را که به خرید لینک و پیوند رو می آورند، جریمه نماید. مقصود پنگوئن گوگل پنالتی کردن تارنما‌هایی بود که با طرز‌های اسپم، خرید پیوند و پرکردن صفحه های با عبارات کلیدی، قصد داشتند جايگاه خویش را در گوگل بهبود بدهند.
در هر آپ دیت الگوریتم پنگوئن، تارنما‌هایی که پیش‌خیس جریمه گردیده بودند و افت مرتبه داشتند، زمان پیدا می‌نمایند تا مرتبه‌شان را ارتقاء بدهند و در مقابل، وبسایت‎هایی که از پایین نگاه تیزبین پنگوئن جان سلامت به در برده بودند، ممکن میباشد جریمه شوند. اما گهگاه گوگل برخی وب سایت‌ها را به خطا جریمه می‌نماید که در شکل آپ تو دیت شدن الگوریتم، این اشتباه برطرف می شود.
تکثیر پنگوئن گوگل، بر ۳.۱درصد از جستجوهای انگلیسی گویش تاثیر گذاشت. میان سال‌های ۲۰۱۲تا ۲۰۱۶، این الگوریتم یک‌سری‌توشه آپ تو دیت رسانی شد و وبسایت‌های متعددی مبتلا پنالتی پنگوئن گوگل شدند و به گذر زمان مجال، ادراک جامعه seo از شیوه کوشش پنگوئن بیشتر شد. از اوایل سال ۲۰۱۷، پنگوئن به یکی هسته‌های مهم الگوریتم گوگل تبدیل گردیده است.


الگوریتم پنگوئن گوگل

آلرژی‌های گوگل پنگوئن چه می باشد؟
1. طرح لینک و پیوند‌ها: توسعه و گسترش، خرید و مالکیت بک‌پیوند‌هایی که کیفیت پایینی دارا‌هستند؛ یا این که داشتن لینک و پیوند‌هایی که به وب سایت شما ارتباطی ندارند، تصویری غیرواقعی از محبوبیت وب سایت شما نزد گوگل ساخت‌و‌ساز می‌نماید.
2. استعمال بیش تر از حد از لغت ها کلیدی: گنجاندن بیشتراز حد کلمه ها کلیدی در یک شیت اینترنت از نگاه گوگل کارایی برای دستیابی به مرتبه عالی در گوگل میباشد. به این ترتیب تکرار غیرطبیعی کلمه ها کلیدی، موجب جریمه شدن بوسیله الگوریتم پنگوئن گوگل میگردد.

طریق فعالیت گوگل پنگوئن چه‌طور میباشد؟
گوگل پنگوئن تارنما‌هایی را مقصود خویش قرار می دهد که بک‌پیوند‌های اسپم ساخته‌اند تا بتوانند حاصل جستجوی گوگل را به بازی بگیرند و سکو بالاتری کسب نمایند. الگوریتم‌های گوگل، هر تارنما را مبتنی بر فاکتورهای گوناگون گزینه سنجش و چک قرار می دهند. بعضا از این فاکتورها مثل سرعت وبسایت شناخته گردیده‌اند اما بعضا از فاکتورها نا مفهوم و ناشناخته‌اند.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: