چند مثال مشهور استفاده از بازاریابی محتوا در بهداشت قسمت دوم
نوشته شده توسط : mohammadsrc


به کار گیری از بازاریابی محتوا همواره اطلاعاتی ارزشمند در چنگ مخاطبین آموزش سئو در مشهد قرار میدهد. اطلاعات دردسترس در زمینه‌ی تندرست و بهداشت شخصی همواره لازم مخاطبین خواهد بود. ارتقاء سطح داده ها جامعه درباره‌ی سالم قادر است خلال استخراج منافع، خدمتی لایق و انسانی تلقی خواهد شد.

پیرو به معرفی یک سری مثال ی دارای اسم و رسم از شرکت های بازاریابی محتوای ارگان های بهداشتی و درمانی میپردازیم:


1. جانسون و سریال های ویدئویی آن:
این کمپین به مراد تفحص به کمبودهای پرستاران، در قبال کمپینی برای آجل ی پرستاران آمریکا ایالات متحده ساخته شده است. این شرکت کار های متعددی برای تبلیغات اجرا داده ولی به همین دستور بسنده نکرده میباشد. آن ها فیلم های مختلفی از روزهای معاش پرستاران از لحاظ بیماران منتشر کردند. درین کمپین محتوای آموزشی از بورس تحصیلی تا بسط ی ماهر در‌این فعالیت پوشش داده گردیده است. با به کار گیری از این شیوه، مارک j&j فی مابین رقبای خویش در سطح خوب قرار گرفت و برای مخاطبان خویش همواره گزینه سپاس قرار می‌گیرد.


2. مؤسسه ملی قلب، ریه و خون:
سایت
ممکن میباشد مطالب مو جود در وبسایت این مؤسسه هیجان آور نباشد، ولی به جهت وجود کتابخانه ای جامع از محتوا که به راحتی برای مخاطبان قابل استحصال و کاوش میباشد، حالت قابل قبولی در بین رقبای خویش در مشت دارااست. این وبسایت برای موضوعات مربوطه، معمولاً در ده فیض ی اولیه گوگل یک لینک و پیوند داراست. محتوای کیفیت عالی این وب سایت موجب گردیده که صفحه ها آن به خیر و خوبی پیوند شوند و به وسیله مخاطبین نماد گذاری شوند.


3. کمپین دفاع از خردسالان آرکانزاس:
100 روز دشوار
آیا می دانستید که خردسالان در میان روز یادبود و روز کارمندان به احتمال بیشتری صدمه میبینند یا این که از فی مابین میروند؟ مسأله ای حیرت انگیز میباشد، ولی واقعیتی میباشد که که در هشتگ 100DoadliestDay راس پیشگیری از زخم های خردسال ها آرکانزاس وجود داشت. این کمپین یک توافق طومار اجباری برای پدر و مادر و نوجوان ها ارائه اعطا کرد. این داده ها به راحتی قابل دانلود بودند. داده ها، مرتبط با موضوعاتی مانند ایمنی حریق آدرس که بوسیله ی ابزارهای بصری ارائه گردیده بود و داده ها دیگری راجع به خطرهای خردسالان، ایمنی و بلاها در آن چشم میشد. این مبارزات تبلیغاتی به مانند بمبی منفجر شد که در سود ی آن، گزینه هواخواهی انجمن ها و بقیه سازمان ها قرار گرفت و در پی، این‌راه بوسیله هشتگ مربوطه پیگیری شد تا محصولی برای مارک متبوع باشد.

مواقعی که تیتر شد، مثال های پررنگ ی کاربرد بازاریابی محتوا در سالم و بهداشت بود که در سطح های عظیم به روش توفیق آمیزی به شغل دریافت شد. امروزه موردها بسیار متعددی از کمپین های شبیه بازاریابی محتوای سالم، سرگرم شغل می‌باشند و در اکنون الهام تصاحب کردن از طرح های تبارک و توسعه یافته برای بکارگیری آن در ارگان های خویش می‌باشند.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: