رتبه سایت در الکسا چگونه تعیین می‌شود؟
نوشته شده توسط : mohammadsrc

حال این پرسش مطرح می‌گردد که چه‌گونه سکو وب سایت را در الکسا مشاهده کنیم.  آموزش سئو در مشهد برای این عمل به تارنما الکسا میرویم و نشانی تارنما مان را وارد میکنیم. بعداز این عمل میتوانید دسته‌ای از داده ها، امتیازها و ترافیک وب سایت را ببینید. به علاوه، ابزار الکسا این قابلیت و امکان را برای شما آماده نموده است که داده ها دو وب سایت را با یکدیگر مقایسه نمائید.

جايگاه الکسا وب سایت اینجانب چه‌طور انتخاب می گردد؟
الکسا به دو شکل آمارها را محاسبه می‌نماید. یک طرز به کارگیری از تجهیزات تارنما و طریق دیگر پلاگین الکسا میباشد. در پنل داده الکسا، داده ها بازدید میلیون‌ها مخاطب وب گردآوری میشود و براساس بازدیدهای اختصاصی، جايگاه تارنما به حساب آوردن می‌گردد. این مرتبه منحصر به فرد دامین نخستین یعنی domain.com میباشد. بدین ترتیب، صفحه های زیرمجموعه وبسایت و وبلاگ‌ها مرتبه جدا ای اخذ نمیکنند. بعضی وقت ها شاهد این هستیم که ترافیک وبسایت شما ارتقاء می یابد، البته سکو الکسای شما شرایط خیر ندارد. در‌این‌صورت سعی وب سایت شما بهتر میباشد، ولی از آنجایی که درجه الکسا نسبت به وبسایت‌های دیگر معقول میگردد، سایر وبسایت‌ها عملکردشان از شما عالی میباشد.

درجه بندی تارنما‌ها در الکسا
وب سایت الکسا اطلاعات دردسترس در وب را گردآوری می‌نماید و تارنما‌ها را براساس داده‌های تولید گردیده بوسیله یوزرها درجه بندی می‌نماید. همانگونه که گفتیم هر چقدر این درجه ذیل‌خیس باشد، خوب میباشد. الکسا دو سکو جهانی و کشوری به شما می دهد. سکو جهانی الکسا، سکو تارنما شما بین آحاد وبسایت‌ها و وب لاگ‌های دنیا میباشد. در حالی که درجه کشوری، وبسایت شما‌را بین وب سایت‌های کشوری و مستقر آنالیز می‌نماید. ولی نباید فراموش نمائید که در شرایطی که تارنما خویش را جدید فعال‌ساز‌ی کردید، الکسا نمی‌تواند داده ها کافی گردآوری نماید. پس از ارتقا بازدیدها و بک لینک و پیوند از تارنما‌های دیگر، الکسا سکو وبسایت را مشخص و معلوم می‌نماید.

ابزار نظارت مرتبه وبسایت الکسا
برای اینکه بتوانید ریلکس‌خیس مرتبه الکسا وب سایت خویش را ببینید، نوار ابزار الکسا را از این وبسایت دانلود نمائید. با این فعالیت هرگاه که وارد وب سایت‌‌تان می شوید، با کلیک روی آیکون آبی الکسا، سکو تارنما در کشور ایران و عالم را مشاهده میکنید. سایت الکسا طبق آخری گزارش‌های خویش، آمار و داده ها نوار ابزار را مهمترین ملاک آماری معرفی نموده است. به این ترتیب هر سایتی به پلاگین الکسا احتیاج داراست.

برای جستن جايگاه وبسایت در گوگل چه شغل کنیم؟
آیا برای یافت کردن سکو وبسایت در گوگل مستلزم ابزار میباشید؟ جواب کوتاه به‌این پرسش نه میباشد. شما میتوانید به طور دستی نیز مرتبه تارنما خویش را نظارت نمائید. البته ابزارها سرعت جاری ساختن این فعالیت را ارتقا خواهند بخشید.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: