دیدگاه گوگل نسبت به رپورتاژ آگهی
نوشته شده توسط : mohammadsrc

رپورتاژ اطلاع رسانی یک کدام از منش های به چنگ آوردن بک لینک و پیوند آموزش سئو در مشهد برای وب سایت میباشد. براین اساس همچون پیوند سازی، یک فرمان حساس و تخصصی میباشد. در شرایطی که به طور اصولی ایفا نشود، ممکن میباشد فیض عکس داشته باشد و تارنما شما از طرف گوگل مجازات خواهد شد. مسئله اساسی برای گوگل این میباشد که خوا‌نندگان متن اطلاع رسانی متوجه تبلیغاتی بودن متن نمی‌شوند. گوگل از این جهت نگران میباشد که ممکن میباشد محتواهای غیر مجانی موجب منحرف شدن مخاطبان بشود. به این ترتیب برای دوری از جریمه شدن بوسیله گوگل، می بایست اعتقاد و باور نتیجه ها فرمائید که خواننده گان اطلاع رسانی از به عبارتی آغاز متوجه تبلیغاتی بودن متن گردیده اند و با تصمیم خویش به قرائت محتوای رپورتاژ پرداخته اند.
همینطور، مت کاتس به صاحبان سایت ها هشدار داده میباشد برای اینکه رپورتاژ اطلاع رسانی تان از طرف گوگل جریمه نشود بایستی از پیوند های نوفالو در آن به کارگیری فرمایید تا تاثیری بر نتیجه ها طبیعی گوگل نداشته باشد. در غیر این شکل، گوگل رپورتاژ اطلاع رسانی را با خرید بک لینک و پیوند موازی می‌داند و وب سایت رپورتاژ رونده را جریمه خواهد کرد. در غایت چیزی که گوگل می‌خواهد این میباشد که لینک و پیوند های مو جود در رپورتاژ اطلاع رسانی دارنده تگ \"rel=”no follow باشند تا هیچ تغییری بر روی پیج رنک گوگل ایفا نشود. پیوند های رپورتاژ اطلاع رسانی نباید با پیوند های خریدنی یکسان باشند (در غیر این شکل تارنما خلافکار مجازات گردد). همینطور، مخاطبان می بایست از به عبارتی آغاز به جنبه تبلیغاتی متن با خبر باشد.

نشر رپورتاژ اطلاع رسانی، با رعایت اصول درست، یکی طریق‌های بهینه سازی کلاه خاکستری به حساب آورده می شود و قادر است اثر نیکی روی مرتبه تارنما شما در نتیجه ها گوگل بگذارد. می قدرت فیض گرفت یک رپورتاژ اطلاع رسانی اصولی بازدارنده از جریمه شدن وب سایت به وسیله گوگل میشود.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: