چگالی یا تراکم کلمات کلیدی چیست؟
نوشته شده توسط : mohammadsrc

وقتی که نسبت به کارگیری از عبارات یا این که لغت ها کلیدی را در آموزش سئو در مشهد یک متن بررسی میکنیم، در واقع چگالی لغات کلیدی keyword density را به حساب آوردن کرده‌ایم. این مورد آخرها ده سال 1990، فاکتور مهمی برای سکو‌بندی وب سایت به اکانت می‌آمد، البته از هنگامی که وبمسترها با کاربردهای اغراق‌آمیز لغات کلیدی، متن‌های بی‌سروتهی تولید کردند که خواندنش مشقت بار و بی‌منفعت بود، موتورهای کاوش برای درجه‌بندی تارنما اعتنا کمتری به‌این فاکتور علامت دادند. این پدیده که keyword stuffing اسم دارااست، منجر افت سکو وب سایت گردد. بعداز روی کارآمدن الگوریتم‌های گوگل به عنوان مثال مرغ مگس‌خوار، مدیران وبسایت‌ها متوجه شدند که بایستی به صورت متعادل‌تری از کلمه ها کلیدی به کارگیری نمایند.
با این اکنون، برخی متخصصان بهینه سازی چگالی کلمه ها کلیدی را موثر و بعضا غیر اثرگذار تلقی می‌نمایند. اکثر زمان ها سئوکارهای سنتی، معتقدند گنجاندن لغت ها کلیدی در متن، سبب ساز ارتقا جايگاه بهینه سازی وبسایت میشود ولی کارشناس‌هایی که با این طریق مخالفند، تکنولوژی semantic موتور جستجوی گوگل را برای تشخیص محتوای کاغذ کافی می دانند. این تیم از متخصصان بهینه سازی معتقدند بالا بردن تراکم لغت ها کلیدی، سبب ساز جریمه شدن وبسایت می‌ خواهد شد.
تکنیک پرکردن ورقه با لغات کلیدی معمولا بوسیله متخصصان سئوی کلاه سیاه پیشنهاد میشود البته به خاطر داشته باشید که چگالی بیشتراز حد کلمه ها کلیدی برآیند مثبتی برای شما درپی نخواهد داشت، چون زمانی که کراولرهای موتورهای کاوش تارنما را نظارت می‌نمایند، الگوریتم‌ها تحقیق می‌نمایند که آیا عبارات کلیدی به تعداد منطقی مستعمل‌اند یا این که خیر؟! در صورتی‌که خزنده‌های موتورهای کاوش این‌طور سود‌گیری نمایند که از لغت ها کلیدی به صورت غیرطبیعی مصرف شده میباشد، تارنما شما مبتلا افت جايگاه میشود و حتی ممکن میباشد که سایتتان از فهرست موتورهای کاوش حذف گردد.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: