خصوصیت Alt چیست و چه اهمیتی در سئو سایت دارد؟
نوشته شده توسط : mohammadsrc

به کارگیری از تصاویر آموزش سئو در مشهد در صفحه ها گوناگون وب سایت، ضمن زیبایی میتواند به جابجایی خوب مضمون‌ محتوای آن برگه یاری دهد. اساسی‌خیس از ساخت‌و‌ساز جذابیت و ادراک عالی محتوا برای استفاده کننده، تصاویر می‌توانند اثر متعددی بر بهبود seo و ارتقاء ترافیک وبسایت داشته باشند. به همین خیال اعتنا به با صرفه‌سازی تصاویر یک کدام از طرز‌های کاربردی در بهینه سازی به شمار میاید. ویژگی Alt یک کدام از ابزارهایی میباشد که به کارگیری از آن در باصرفه‌سازی تصاویر وب سایت بسیار کارآمد میباشد. از مهم ترین مزایای به‌کارگیری ویژگی Alt و تگ تیتر (title) می‌قدرت به بهبود درجه محتوا در شیت‌ی نتیجه ها و به‌دنبال آن دسترسی عالی استفاده کننده به مطالب وب سایت اشاره نمود. ما در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم درباره معنی ویژگی Alt و اثر آن بر بهینه سازی وبسایت بیشتر بگوییم.

ویژگی Alt چیست؟
به گستردن یا این که متنی که مورد تصویر را در وب سایت توضیح می دهد، ویژگی Alt گفته میگردد. در‌صورتی‌که در هنگام لودِ برگه‌ای از یک وب سایت، به هر دلیلی (سرعت ذیل وب، گونه های در نشانی تصویر و ...) تصویر جان دار در آن بار گذاری نشود، این توضیح (ویژگی Alt) به‌تیتر جایگزین تصویر، مضمون‌ و کارایی تصویر را به مخاطب نماد میدهد. به همین منجر اسم Alt یا این که متن جایگزین (Alternative text) را برای آن در لحاظ گرفته‌اند. همینطور این خصوصیت با عنوان ها دیگری مانند «Alt attribute» و « Alt text» و «Alt description» نیز شناخته میگردد. این تگ به‌تیتر یک خصوصیت کاربردی به برچسب تصویر در HTML اضافه می شود تا به موتورهای کاوش یاری دهد که مضمون‌ تصاویر را عالی شعور نمایند.
جذاب میباشد بدانید که‌این ابزار به اشخاص نابینا و معدود‌ بینا هم یاری می‌نماید. این اشخاص معمولا از مرورگرهایی به کار گیری می‌نمایند که دارنده امکان بازگویی آنلاین مطالب میباشند و یا این که با به کارگیری از دستگاه‌های کاغذ خوان (Screen reader) شیت‌ای از وبسایت را پژوهش می‌نمایند. بنابراین ویژگی Alt یاری می‌نماید تا نابینایان هم معنی تصاویر را اخذ نمایند.

کد HTML ویژگی Alt یک تصویر بدین شکل نوشته میشود:

\"“image\"





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: