ویژگی‌های لینک‌های فالو در سئو چه هستند؟
نوشته شده توسط : mohammadsrc

لینک و پیوند‌های فالو (Dofollow) و نوفالو (Nofollow) فاکتور بسیار آموزش سئو در مشهد مهمی در با صرفه‌سازی وب سایت برای موتورهای کاوش می باشند. کلیه تارنما‌ها و صفحه های اینترنت یه یک طریق یا این که به وسیله پیوند‌های دیگر با هم رابطه برقرار می‌نمایند. ساختن بک لینک و پیوند، جزئی از offpage seo میباشد و استخوان‌بندی توفیق هر وب سایت میباشد. درین نوشته‌ی علمی به چک آنان و تفاوت پیوند‌های فالو و نوفالو خوا‌هیم پرداخت.


تفاوت پیوند فالو و پیوند نوفالو

زمانی که پست یا این که شیت جدیدی را اضافه میکنید، ربات‌ها یا این که خزنده‌های گوگل آن برگه یا این که پست را کراول می‌نمایند. فرض فرمایید که در اکنون تایپ کردن یک مقاله می باشید و در آن پست شما پیوند‌های داخلی و یا این که پیوند‌های فرنگی تارنما‌های دیگر را به سایت خویش اضافه میکنید. در اینصورت زمانی که گوگل آن پست را کراول می‌نماید، این لینک و پیوند‌های داخلی و فرنگی را نیز دنبال خواهد کرد. زمانی که لینکی فالو (Dofollow) میباشد بدان معناست که شما هم نیز محتوای پیوند را گران بها میدانید؛ به صورت پیش‌فرض تمامی پیوند‌ها فالو می باشند و گوگل نیز این پیوند‌های داخلی و فرنگی را ردیابی می‌نماید.
وقتی که لینک و پیوند‌های داخلی یا این که پیوند‌های فرنگی را در پست خویش اضافه میکنید و یک تگ نوفالو در‌این پیوند‌ها قرار می‌دهید در فیض گوگل آن لینک و پیوند را دنبال نمی‌نماید؛ این بدان معناست که‌این لینک و پیوند‌ها کراول نمیشوند و بدین ترتیب بدین لینک و پیوند‌ها نوفالو (Nofollow) گفته می گردد. در این باره شما این لینک و پیوند‌ها را تأیید نمیکنید و فقط این لینک و پیوند‌ها بوسیله بازدیدکنندگان و خیر گوگل دنبال خواهند شد. به این ترتیب در حال حاضر می دانیم که در حالتی که به گوگل اذن دهیم لینک و پیوند‌های فرنگی (پیوند‌هایی که از وب سایت دیگر به تارنما ما پیوند داده میشود) در محتوای ما (پست) کراول شوند این لینک و پیوند‌ها، پیوند‌های فالو نامیده می گردند و در صورتی‌که تگ نوفالو را در پیوند‌های فرنگی در سایت خویش اضافه کنیم در فیض پیوند‌ها، لینک و پیوند‌های نوفالو نامیده می گردند.

خصوصیت‌های لینک و پیوند‌های فالو در بهینه سازی چه می‌باشند؟
به خواسته شعور تفاوت فی مابین لینک و پیوند‌های فالو و نوفالو، می بایست به روش فعالیت موتورهای کاوش نگاهی بیاندازیم. موتورهای جستجویی مانند گوگل مدام در‌پی سرنخ‌هایی بر روی صفحه های اینترنت می باشند که دارنده بالاترین درجه بر روی حاصل کاوش می باشند. یکی مواقعی که موتورهای کاوش در لحاظ میگیرند، تعداد پیوند‌هایی میباشد که از وبسایت‌های دیگر پیوند به آن شیت شد‌ه‌است. از جمله؛ دو پست با مورد شبیه بر روی وبسایت‌های مستقل وجود دارا‌هستند. هر دو پست دارنده کیفیت عالی می باشند، به خیر و خوبی مندرج و مملو‌از مطالب اثر گذار می باشند. با این اکنون یک کدام از این پست‌ها دارنده صدها پیوند طبیعی میباشد که لینک و پیوند به آن گردیده و از وب سایت‌های فرنگی می باشد. در حالیکه گزینه دیگر صرفا یک یا این که دو پیوند دارااست. در‌این نمونه، موتور کاوش تأکید بیشتر بر روی پستی می‌نماید که دارنده پیوند‌های متعددی میباشد چون اکثری از اشخاص دوست دارا‌هستند که به آن مقاله لینک و پیوند دهند. بدین ترتیب به پیوند‌هایی که موتور کاوش هنگام واکنش با آنان، پیوند متبوع را دنبال می‌نماید پیوند‌های فالو نامیده می‌گردد. این لینک و پیوند‌ها یاری به ارتقاء پیج رنک کاغذ می‌نمایند و هر چه پیوند‌های فالو طبیعی‌تری در یک تارنما/شیت باشد، احتمالا سبب سکو‌بندی فراتر گردد. همانگونه که بیان شد، هر لینکی به صورت پیش فرض یک پیوند فالو میباشد، به این ترتیب در حالتی که پیوند دربردارنده تگ نوفالو نباشد، در سود به صورت خودکار پیوند فالو است. پیوند‌های فالو قدرتمندترین نوع پیوند‌ها در بهینه سازی در لحاظ گرفته می گردند.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: