آماده سازی طراحی های سایت برای یک توسعه دهنده
نوشته شده توسط : mohammadsrc

فونت
فناوری اینترنت به جایی رسیده که آموزش سئو در مشهد همونطور رایا پارس که میتونیم ahrefs از تصاویر متفاوت استعمال کنیم، میتونیم هر فونتی هم که دوست داریم برای سایتمون بکار ببریم. خب این خیلی خوبه.
با اینکه میشه فونت رو هم مثل تصاویر، گوگل کرد، به فرمت مطلوب تبدیل کرد و بهره برد، ولی معمولا همچین اذن ای بهتون نمیدن. حتی اگه فونت رو هم برای به کار گیری های پرینتی بخرید، نمیتونید به صورت اتوماتیک برای تارنما بکار ببرید. معمولا می بایست یه سند مستقل منحصر به کار گیری روی تارنما برای فونت بخرید.
برای خرید فونت میتونید از سایتهای Adobe Typkit و Fonts.com. به کارگیری فرمائید که فونتهای مطلوب اینترنت ارائه میدن و تا حد ممکن هم فونتهاشون بهتر و تو همگی مرورگرها یکسانه. معمولا فونتهای دوست داستنی هم دارن و اگه نداشته باشن، حتما براش فونت جایگزین میذارن. بد وجود ندارد خودتون هم یه یکم دنبال فونت بگردید و قیمتهارو بالا تحت نمایید.
در زمینه ی فونتها دقت به‌این دو نکته ضروریست:
برخلاف اینکه یه خصوصی فونت برای به کار گیری کاربرها روی کامپیوتر از پیشین نصب گردیده، ولی برای استعمال آنلاین بایستی فونت آیتم نظرتونو دانلود فرمائید. اگه از مدل و مشی های متعددی روی سایتتون به کارگیری فرمائید سرعت بارگذاریش تحت میاد. اگه بخواهید بیشتر از دو فونت روی سایتتون بکار ببرید بایستی از سیستم فونتهای کامل کننده به کارگیری نمایید و فونتها رو طبق اصول روی تارنما استعمال نمایید.
ضخامت و مدلهای فونتها: گزینش فونت تارنما می بایست طوری باشه که، به خصوص برای متن مهم وبسایت، از دو اندازه گوناگون به کارگیری بشه. ولی از اون طرف اگه متعددی دیگه از مدلها و اندازه های مختلفی به کار گیری فرمائید، سرعت بار گذاری ذیل میاد. خیلی وقتها مرورگرهای خاصی زمانی میخوان یه ضخامت تصنعی و مصنوعی به فونتهای رایج تن، خرابکاری میکنن و متن رو ناخوانا میکنن.

آغاز شغل
با اینکه تفاوت فی مابین مرورگرها دیگه به متعددی قبلی وجود ندارد، به جاش تعداد دستگاه ها و اندازه های ورقه اکران ها خیلی متنوع شدند. دیگه نمیشه توقع داشت تو کلیه پلتفرم ها تارنما بهتر باشه البته اگه تیزبین باشید میتونید تجارب مثبت و لذتبخشی برای کاربرهاتون مهیا نمائید. چی عالی از کاربرهای راضی!





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: