ظهور ماشین‌ها در مقابل انسان‌ها: معضل عمده سازنده محتوای دیجیتال
نوشته شده توسط : mohammadsrc

عباراتی مانند \"محتوای بهینه سازی \" در لهجه متداول بازاریابان دیجیتال آموزش سئو در مشهد وارداتی میباشد؛ چون خیر صرفا می بایست خوانند‌گان خویش را خرسند و راضی کنیم، بلکه می بایست به نحوی بنویسیم که ماشین‌ها فهم نمایند و امتیاز اخذ کنیم. در‌صورتی‌که می خواهید محتوای دیجیتال شما در موتورهای کاوش مرتبه بندی خواهد شد، بایستی طبق ضوابط موتور کاوش فعالیت نمائید؛ یعنی می بایست محتوا را به طوری بنویسید که ماشین بتواند آن را ادراک نماید.

البته نکته دیدنی این میباشد که الگوریتم‌هایی مانند گوگل همت می‌نمایند از موضوعات کاوش گردیده به وسیله یک جستجو گر حقیقی انسانی که شایسته ترین نتیجه ها را دارا‌هستند، تبعیت نمایند؛ به این ترتیب گوگل کارایی می‌نماید موضوعی را تعیین نماید که یک آدم تعیین می‌نماید، آیا ما نباید تنها روی تعیین‌های بشر‌ها متمرکز باشیم؟شاید گوگل در حالا سعی برای پیروی از آدم‌ها باشد، ولی هنوز یک ماشین میباشد. تحت عنوان یک ماشین، محدودیت‌هایی یک ماشین را نیز داراست. تبعیت از بشر نیاز به نرم‌افزار نویسی دارااست تا شبیه یک بشر کار نماید.

به همین ادله طرز‌های متداول بهینه سازی برای تولید محتوا مانند TF-IDF بسیار گران بها می باشند. اصلی وجود ندارد که بشر‌ها چه چیزی می خواهند، آنچه عنایت دارااست این میباشد که موتورهای کاوش شعور می‌نمایند آدم‌ها چه چیزی می خواهند.

ولی چنانچه در همین مرحله از کاربرد ماشین باشیم و جلوتر نرویم، به مخاطبان و مشتریان خویش زخم نمی‌رسانیم. در هر دو حوزه \"تایپ کردن برای seo \" و \"تایپ کردن برای تعامل \" فعال باشید؛ چون ممکن میباشد یک‌توشه بخواهید نوشته‌ی‌علمی های خویش به طور یک قصه جذاب بنویسید و وهله سپس بخواهید از ارائه مطالب به صورت غیرمستقیم اجتناب فرمایید و مستقیماً به زمینه مهم بپردازید.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: