آیا متا تگ توضیحات عاملی در رتبه گیری سایت است
نوشته شده توسط : mohammadsrc

گوگل به صراحت اعلام نموده است که متا تگ توضیحات یکی عامل ها درجه دهی به وبسایت نمیباشد. آموزش سئو در مشهد البته توضیحات کیفیت عالی به ارتقا نرخ کلیک Click-through rate می انجامد و ارتقا نرخ کلیک خویش یکی‌از کارداران افزایش مرتبه در گوگل و بقیه موتورهای کاوش میباشد. رایاپارس به چه شکل توضیحات متا بهتر بنویسیم؟ هنگام ساخت‌و‌ساز متن متا تگ توضیحات مورد ها تحت را متبوع داشته باشید. ahrefs لغت ها کلیدی : مطمئن گردید که توضیحات متا دارنده کلمه ها کلیدی اساسی شیت می‌باشند. در صورتی متا تگ توضیحات در برگه جستجوی گوگل به کارگرفته گردد این عبارات کلیدی بالد Bold یا این که پر رنگ خواهند شد.

جملا‌ت خویش را خوانا و قابل شعور تعیین فرمایید: به کار گیری بیشتراز حد از عبارات کلیدی در متا تگ توضیحات سبب ناخوانا شدن و نا مفهوم شدن آن شود، با دقت به آنکه توضیحات متا بصورت ثانویه بر روی seo وب سایت شما اثر می‌گذارد. نباید خوانایی و جذابیت متن را فدای استعمال عبارات کلیدی کرد.

به توضیحات متا بعنوان تبلیغی برای محتوای شیت نگاه نمایید: متن توضیحات می بایست تا مکان ممکن دیدنی و مرتبط باشد. توضیحات می بایست با محتوای متن شما هم موزیک بوده و تا مکان ممکن مخاطب را به کلیک کردن روی لینک و پیوند مقاله ترغیب نماید.

ارتفاع: تعداد کاراکتر های متا تگ توضیحات می بایست در بین 135-160 کاراکتر باشد. گوگل این عدد را به تازگیً ارتقا داده میباشد. در‌حالتی که تعداد کاراکتر ها بیشتراز این عدد باشد گوگل آن را در کاغذ نتیجه ها کاوش خواهد ناکامی.

نکته: اینک توضیحات متا قادر است تا 300 کاراکتر هم باشد. ولی می بایست بدین نکته اعتنا داشت که گوگل مانند پیشین برای لغات کلیدی گوناگون ارتفاع کاراکتر متفاوتی برای توضیحات ورقه کاوش میپذیرد. با یه خرده کاوش متوجه میشوید که در بعضی لغت ها کلیدی توضیحات بیش تر از 160 کاراکتر بوسیله گوگل شکسته گردیده اند. بدین ترتیب همواره پیش از گزینش ارتفاع کاراکتر توضیحات خویش واژه و کلمه کلیدی را در گوگل کاوش فرمائید و تعداد مجاز کاراکتر برای توضیحات متا را گزینش کنید.

توضیحات متا تکراری در صفحه ها خویش به شغل نبرید: گوگل صفحاتی که متا تگ اسکن داشته باشند را ممکن میباشد از ورقه نتیجه ها کاوش حذف نماید. در‌حالتی که تعداد متا تگ های توضیحات اسکن گردیده در وب سایت زیاد باشد تمام تارنما ممکن میباشد با پنالتی روبرو گردد.

از rich snippets به کار گیری فرمائید: ریچ اسنیپت rich snippets ها با اضافه کردن داده ها به لینک و پیوند وب سایت شما در شیت حاصل کاوش به ارتقا بازدید تارنما شما امداد می نمایند. کوشش فرمائید از داده ها گرافیکی مانند ستاره برای حیث یوزرها، فیلم و عکس و مانند اینها در‌این نصیب به کارگیری نمایید.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: