چگونه گوگل ادز را به گوگل آنالیتیکس وصل کنیم؟
نوشته شده توسط : mohammadsrc

گوگل ادز و گوگل آنالیتیکس هر دو ابزار با ارزشی برای بازاریابی دیجیتال محسوب می گردند؛ از این لحاظ که هر دو گزارش‌های ارزشمندی یاور با جزئیات در امر طرز سعی کمپین‌ها و رجوع سرمایه (ROI) در دست دیجیتال مارکترها و صاحبان مشاغل قرار می دهند. آموزش سئو در مشهد ولی سؤال اینجاست که به هیچ وجهً چرا می بایست گوگل ادز را به گوگل آنالیتیکس وصل کنیم. رایاپارس چرا می بایست گوگل ادز را به گوگل آنالیتیکس وصل کنیم. ahrefs اذن دهید این‌طور برایتان توضیح دهیم؛ عده ای که‌این دو پلتفرم را به هم وصل کرده‌اند شاهد بهبود قابل توجهی در گزارش‌ها بودند. در واقع زمانی شما گوگل ادز را به گوگل آنالیتیکس وصل نمایید گزارش‌های بدون نقص‌تری اخذ خواهید کرد که در سود آن می توانید تبلیغاتی با غرض‌گیری ظریف‌خیس اعمال فرمایید. تبلیغاتی که دقیقاً مشتریانی را مقصود میگیرند که به‌دنبال یک مال یا این که سرویس ها خاص می گردند. بنابراین بازدهی تبلیغاتتان ارتقا خواهد یافت.

به عبارت معمولی‌خیس، فارغ از وصل کردن این دو پلتفرم به هم، قیف خریدتان ناقص خواهد ماند؛ یعنی نمی‌توانید تلاش گوگل ادز را با بقیه شبکه‌های بازاریابی مقایسه نمائید یا این که مشاهده کنید تبلیغاتتان چطور سبب به کسب درآمد می شوند. البته با وصل کردن این دو به هم میتوانید چرخه بی نقص مشتریان را ببینید؛ از روش برخوردشان با تبلیغ شما تازمانیکه مقصود متبوع شمارا ایفا می دهند (مثل خرید کردن، رسیدگی محتوا، نام نویسی در وبسایت و غیره).

با اتصال گوگل ادز و گوگل آنالیتیکس به هم مزایای پایین برایتان نتایج میشود:

داده‌های مرتبط با تبلیغ و کارایی تارنما که در گزارش گوگل ادز اکران داده می شد را در آنالیتیکس مشاهده کنید.
تراکنش‌های مالی و اهدافی را که در گوگل آنالیتیکس معین کرده‌اید به حساب گوگل ادز منتقل فرمایید.
نرخ تبدیل بر پایه ی دستگاه یوزرها را به حساب گوگل ادز خویش جابجایی دهید.
معیارهایی را که در آنالیتیکس میبینید – مثل نرخ خروج، مجال ماندگاری و مجال ماندگاری در ورقه – را به حساب گوگل ادزتان منتقل فرمائید.
بازاریابی با گوگل ادزتان را توسط داده ها بازاریابی داینامیک و آنالیتیکس بهبود ببخشید.
در نصیب گزارش‌های قیف خرید یکسری کانالی (multi-channel funnels reports) آنالیتیکس داده‌های بیشتری اخذ نمایید.
در حالتی‌که تا به امروز از گوگل ادز و گوگل آنالیتیکس به کار گیری می‌کردید البته هنوز این دو را به هم وصل نکرده‌اید پس می بایست بدانید داده ها ارزشمندی را از دست داده‌اید. البته هنوز دیر نشده، همین الآن دست به فعالیت گردید و با این یادگرفتن، این دو پلتفرم را به هم وصل نمائید و از مزایای آن برای تبلیغاتتان منفعت ببرید.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: