اهمیت سرعت بارگذاری صفحات در سئو سایت
نوشته شده توسط : mohammadsrc

دکان های آنلاین خواستار ارتقاء نرخ تبدیل و همینطور کاهش نرخ پریدن وبسایت خویش میباشد. آموزش سئو در مشهد مطالعات علامت می‌دهد که ارتقاء بی راه خروج یوزرها از وبسایت به جهت سرعت لود ضعیف صفحه ها وبسایت است. رایاپارس به‌دنبال درباره سرعت لود صفحه های وب سایت و التفات آن در بهینه سازی وبسایت بیشتر حرف خوا هیم کرد. ahrefs توصیه می‌دهیم که چنانچه فروشگاه اینترنتی دارید این نوشته‌ی علمی را مسلماً تحقیق نمائید.

چرا سرعت لود صفحه های اصلی میباشد؟
مداقه سرعت لود صفحه ها در seo وبسایت

بسیار منطقی میباشد که سرعت لود صفحه های تارنما خویش را تا مکان ممکن ارتقا دهید.

یوزرها بلقوه وبسایت از اینکه برای بار گذاری صفحه ها تارنما انتظار بکشند، ناراضی خواهند بود. این برهان ارتقاء نرخ خروج وبسایت میباشد.(نرخ خروج احتساب واحد سنجش یوزرها بیرون گردیده از وبسایت در یک برگه معین از تارنما میباشد.)

مطالعات متعددی حاکی از آن میباشد که یوزرها توقع دارد که وب سایت در 2 ثانیه بار گذاری گردد.(یوزرها از ثانیه 3 به بعد از آن برای خروج از وب سایت تصمیم می‌گیرند.) در صورتی وبسایت شما در‌این فرصت بار گذاری نشود یوزرها به تدریج برای خروج از وبسایت مهیا می گردند و به برگه کاوش گشوده گشته و درپی سایتی می‌شوند که تجربیات کاربری خوب را با سرعت فراتر لود صفحه ها به آن‌ها ارائه بدهد.

مطالعات دیگری که دراین باره انجام شده نماد میدهد که سه چهارم یوزرها به وبسایت هایی که با سرعت زیر لود گردیده اند گشوده نخواهند گشت. طبق لحاظ سنجی انجام یافته این یوزرها بعداز 4 ثانیه تمایل به خروج و عدم رجوع و برگشت مجدد به وب سایت می‌گیرند.

فرصت بار گذاری صفحه های وبسایت را باصرفه فرمایید

با اعتنا به‌این حقیقت ها، می بایست مطمئن گردید که صفحه های وب سایت شما حداکثر در 2 ثانیه لود می گردند.

وبسایت خویش را برای گوشی سئو نمائید
پیاده سازی و seo وبسایت برای تلفن همراه همواره ایده خیر میباشد چون که دو-سوم یوزرها موبایل های هوشمند برای دسترسی به وب از تلفن همراه های خویش سود میگیرند.

این داده های عددی برای مالکان دکان های اینترنتی حیاتی میباشد و با اعتنا به گسترش مخاطبان موبایل های هوشمند می بایست وبسایت خویش را برای این گروه از مخاطبان سئو نمایند.

یکی‌از نکاتی که بایستی به خیال داشته باشید این میباشد که ورژن موبایلی تارنما به هیچ وجه نباید از ورژن پایین اینترنت کندتر لود گردد.

این بدان شکل میباشد که برای سئو تارنما برای گوشی صرفا نمی اقتدار به یکسری کد برای تغییر‌و تحول ظواهر وب سایت برای اکران درست در تلفن همراه، پشت گرمی کرد. بلکه می بایست بدین اعتنا داشت که یوزرها موبایلی در پهنا 2 ثانیه برای ماندن و یا این که رفتن از تارنما شما تصمیم گیری می نمایند.

نکته: هنگام آزمایش سرعت تارنما، سرعت لود ورژن دسکتاپ و گوشی را نظارت فرمایید.

نکته: ساخت سایت به طور AMP فقط شیوه ساخت سایت برای گوشی میباشد که سرعت بار گذاری صفحه های را سئو می نماید. البته تمامی seo کاران موافق به کار گیری از آن نیستند. معارضان این شیوه بر این باورند که کدهای وب سایت را بایستی تا مکان ممکن برای سریعترین مجال لود سئو کرد و برای اکران وبسایت در موبایل های تلفن از طریق پیاده سازی ریسپانسیو سود گرفت. با اعتنا به آمریکایی بودن سرورهایAMP و تحریم های کشور ایران، این گفته می‌تواند قابل درنگ باشد.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: