افزایش میزان ماندگاری کاربران در سایت
نوشته شده توسط : mohammadsrc

گوگل برای دو مورد بها متعددی قائل میباشد یکی‌از ترازو کاربرانی که به وب سایت شما وارد می‌گردد و دیگری ترازو تعامل یوزرها با وبسایت شما. در گوگل آنالیتیکس بخشی داریم که Session نامیده می گردد. آموزش سئو در مشهد این قسمت به وب سایت شما یک جايگاه بر طبق تعداد یوزرها و ترازو تعامل آن ها با تارنما شما خواهد بخشید. رایاپارس ترازو تعامل استفاده کننده با وب سایت مبتنی بر واحد سنجش ماندگاری مخاطب در وبسایت و تعداد صفحه های بازدید گردیده و رخدادهایی مانند تماشای فیلم یا این که نام نویسی در تارنما معقول می‌گردد. ahrefs به هم پیوستن مقاله ها تازه به مقاله‌ها کهن به ارتقاء Page Rank صفحه های وبسایت امداد خواهد کرد. شما میتوانید با امداد پیوند های داخلی رابطه در بین محتوای صفحه های و کلمه ها کلیدی مد لحاظ خویش را برای گوگل مشخص و معلوم خیس نمائید.

شما میتوانید خلال پیوند دادن به مقاله ها سابق، مقاله ها کهن خویش را آپ دیت رسانی فرمایید. تا کاربرانی که به‌این مقاله ها منتقل می‌شوند محتوای دیدنی و کاربردی مد حیث خویش را بیابند. هنگام ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند داخلی به موردها پایین اعتنا داشته باشید:

هنگام ساخت پیوند های داخلی از عبارات کلیدی مطلوب که می‌خواهید برای آن ها سکو بگیرید به کارگیری نمائید.
هنگامیکه می‌خواهید لینک و پیوند داخلی ساخت فرمایید به مقاله‌ها پیشین و آتی پیوند ندهید. اینکار صرفا در وب لاگ ها معنا میدهد و در اینترنت تارنما فقط بایستی به مقاله‌ها مرتبط پیوند بخشید. به خاطر داشته باشید که به یک برگه بیش تر از حد پیوند ندهید.
عملکرد نمایید در دو گزاره اولیه پست خویش به پست های سابق لینک و پیوند بدهید. و به مقاله‌ها گذشته مرتبط نیز لینک و پیوند ساخت فرمایید.
استفاده کننده خویش را احمق فرض نکنید. همت فرمائید لینک و پیوند های خویش را طوری ساخت و ساز نمائید که برای استفاده کننده هم عنایت داشته باشد.
کارایی نمایید بر پایه ی لغت ها کلیدی به پست های سابق خیس پیوند ساخت نمایید.
پیوند های فرنگی یا این که بک پیوند ها
بک پیوند از تارنما های فرنگی

اخذ بک لینک و پیوند کیفیت خوب آسوده وجود ندارد. شما بایستی یک استراتژی معلوم برای اخذ بک لینک و پیوند داشته باشید و مجال کافی برای تولید بک پیوند مطلوب صرف نمائید. برای ساخت‌و‌ساز بک پیوند های کیفیت عالی به موردها تحت اعتنا نمائید:

به چگونگی بک پیوند تصور کنید و خیر به تعداد بک لینک و پیوند
سالها میباشد که گوگل اعلام کرده چگونگی بک پیوند برایش مهمتر از تعداد بک لینک و پیوند میباشد. البته گشوده هم تارنما هایی میباشند که سوای دقت به چگونگی وبسایت از آن بک پیوند تهیه و تنظیم می نمایند. اخذ 10 بک لینک و پیوند از وبسایت های کیفیت خوب برای تارنما شما ارزشمندتر از اخذ 100 بک لینک و پیوند از وب سایت های بی چگونگی میباشد. نکته ای که می بایست به آن اعتنا فرمایید این میباشد که با وجود بروز رسانی های الگوریتم گوگل پنگوئن بک لینک و پیوند های بی چگونگی ممکن میباشد به ارزش حذف کلی وب سایت شما از حاصل گوگل به پایان برسد.

از وب سایت های مرتبط پیوند تهیه و تنظیم فرمائید
در ایجاد بک پیوند بایستی کوشش نمائید در وب سایت هایی که مسئله آن ها با وبسایت شما مرتبط میباشد و مخاطبان آن به مال و سرویس ها شما عشق مند میباشند پیوند تهیه و تنظیم فرمائید. اینکار موجب می‌شود که گوگل راحتتر مسئله تارنما شمارا شعور نماید و یوزرها تارنما شما نیز ارتقا یابند. ارتقا ترافیک وب سایت قادر است به ارتقا فروش مال و سرویس ها در وب سایت شما بیانجامد.

از تولید بک پیوند های اتومات اجتناب فرمایید
تعداد تارنما هایی که بصورت خود کار بک پیوند تولید می نمایند بی شمار میباشد. البته در سال 2018 می اقتدار مطمئن بود که استعمال از این پیوند ها در‌صورتی‌که برای وبسایت ضرر و زیان نداشته باشد، مسلماً سودی هم برای وب سایت نخواهد داشت.

پیوند به تارنما های دیگر یا این که Outgoing links
پرسش: آیا پیوند دادن به یک وب سایت دیگر میتواند بر روی بهینه سازی وبسایت شما اثرگذار باشد؟ می‌دانید که پیوند دادن به وبسایت های مخرب برای وبسایت شما مضر میباشد. اما آیا پیوند دادن به وبسایت های اثرگذار برای seo تارنما شما اثر گذار میباشد؟ آری. استدلال آن هم این میباشد که با ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند به تارنما های دارای اعتبار شما نشانه می دهید محتوای شما در به عبارتی سطح، از اعتبار برخوردار‌است. ولی نباید در ساخت‌و‌ساز بک لینک و پیوند فرنگی زیاده روی کرد.

outbound links چیست؟
پیوند به وب سایت های دیگر outbound links به شما یاری می نماید تا با تولید پیوند به سایتی در حوضه عمل خویش به موتورهای کاوش زمینه مشاجره خویش را بگویید. جايگاه وب سایت شما میتواند با به کارگیری از پیوند به وب سایت های دیگر بهبود یابد. خصوصیت های پیوند به وبسایت های دیگر:

برای موتورهای کاوش مشخص و معلوم می نماید که مورد محتوای شما درباره چیست. اینکار از روش رابطه مورد محتوا و لینک و پیوند خروجی شکل می‌گیرد.
به تارنما شما قابلیت میدهد که با سایتی مرتبط در حوزه شغل خویش درباره‌ی باشد.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: