نکاتی برای داشتن رتبه های برتر در گوگل
نوشته شده توسط : mohammadsrc

قرار دادن واژه و کلمه کلیدی در تیتر شیت اصلا عمل دشوار و دشواری وجود ندارد. ولی اجرا آن تماما ضروری میباشد. آموزش سئو در مشهد تیتر ورقه می بایست آنقدر دیدنی باشد که یوزرها بخواهند روی آن کلیک نمایند! لینک و پیوند بیلدینگ و ایده سطل ترک مثال ای از بکارگیری واژه کلیدی در تیتر در کنار نگهداری جذابیت آن میباشد. رایاپارس از واژه و کلمه کلیدی در سرتیتر ها به کارگیری نمائید. ahrefs بیشتر صفحه ها اینترنت را میتوان با قرار دادن یک تیتر در صدر و سرتیترها در باطن ورقه سئو کرد.

چنانچه عبارات کلیدی در تیتر و رمز تیترها بکار مراحل، خیر فقط قرائت نوشته‌علمی برای یوزرها بی آلایش خیس خواهد بود بلکه گوگل دقیقا به عبارتی محتوایی را در تارنما شما خواهد روءیت کرد که حقیقتا در وب سایت شما وجود داراست. سفارش می‌گردد که دست‌کم یکی سرتیترهای درون ورقه دقیقا واژه و کلمه کلیدی مربوطه باشد.

6- از لغت ها کلیدی در اسم و متن صفت ALT، تصاویر به کارگیری فرمایید
در شیت شما در حالتی‌که تصویری وجود دارااست، می توانید از آن برای سئو مقاله خویش برای گوگل به کار گیری فرمایید. برای اینکار بایستی دو مرحله تحت را جاری ساختن دهید

به کارگیری از واژه کلیدی در اسم عکس
استعمال از واژه کلیدی در متن صفت ALT
تغییر‌و تحول اسم عکس بی آلایش میباشد کافیست که پیش از لود عکس روی سرور در کامپیوتر خویش روی عکس کلیک کرده و آن‌گاه کلید F2 را زده و اسم تازه را تایپ و در یک خلأ کلیک نمائید. به عنوان مثال عکسی با اسم\"aaaabbbcc.jpg\" را میتوان به اسم \" small dog toys 1.jpg\" ذخیره کرد.

در باره صفت Alt نیز بعداز بار گذاری عکس می اقتدار در تگ HTML درج عکس از این صفت استفاده نمود. این صفت در‌صورتی‌که که عکس از سرور بار گذاری نشود فراخوانی گردد. گوگل از روش این متن می‌تواند با محتوای عکس رابطه برقرار نماید.

7- در نشانی شیت از واژه و کلمه کلیدی به کار گیری نمایید
یکی روش هایی که گوگل قادر است فهم صدق از ماهیت محتوای صفحه ها سایت شما داشته باشد نشانی صفحه ها وبسایت میباشد. به عبارت دیگر پس از پسوند تارنما، برای مثال.com هر عبارتی که درج خواهد شد به گوگل برای ادراک محتوای برگه یاری خواهد کرد.(در زمینه‌ی بقیه پسوند ها مانند.ir,.net,.org نیز به همین شکل است.) از جمله از دو مثال تحت کدامیک به گوگل برای ادراک محتوای ورقه امداد می نمایند.

www.ExampleDogToyWebsite.com/small-dog-toys
عالی مطلقا در آیتم دوم گوگل براحتی قادر است نشانی ورقه را با واژه و کلمه کلیدی کاوش گردیده به وسیله مخاطب مطابقت و همخوانی بدهد و به گوگل برای فهم و شعور محتوا امداد بیشتری می نماید. نکته قابل توجه آن میباشد که بدانید عدم رعایت این نکته کوشش های بهینه سازی شمارا از در بین نمی مارک البته رعایت آن سرعت بهبود جايگاه تارنما را ارتقاء می دهد.

8- درج پیوند های داخلی
در شرایطی که شما خودتان محتوای خودتان را تبیلغ نکنید. چرا دیگر افراد می بایست اینگونه کاری اجرا دهند. قرار دادن پیوند های داخلی به مقاله ها متعدد در seo تارنما مداقه متعددی داراست.

حتما درصورتی که شما بتوانید مقاله‌ها گذشته خویش را دستکاری نمایید و به مقاله ها نو خارق العاده خویش پیوند بدهید سکو مقاله‌ها شما بهبود خواهد یافت.

9- یک کدام از مهم ترین نکات seo اخذ پیوند فرنگی میباشد
واپسین و مهم‌ترین نکته برای اخذ مرتبه لینک و پیوند های فرنگی میباشد.

بک لینک و پیوند ها بوسیله وب سایت های دیگر به تارنما شما داده میگردد. گوگل مداقه متعددی برای بک پیوند ها در هنگام انتخاب چگونگی یک محتوا قائل میباشد. که امری به طور کامل منطقی میباشد. شما می‌توانید در باب خودتان و مهارت هایتان آحاد روز کلام فرمائید. البته چه کسی این صحبت ها را اعتقادوباور میکند. تا زمانیکه سایر افراد نیز از مهارت های شما حرف نکنند، کسی به تبلیغات شما دقت نخواهدکرد. این درباره گوگل نیز راستگو میباشد.

واقعیت این میباشد که برای داشتن بک لینک و پیوند می بایست خودتان نیز دست به فعالیت گردید و از تارنما های دارای اعتبار بخواهید که وب سایت شما‌را تبیلغ نمایند.

شاید 9 نکته فوق به لحاظ بسیار معمولی برسند. البته رعایت همین 9 نکته سبب ساز برتری اکثری از وبسایت ها در گوگل نسبت به رقبایشان میباشد. با رعایت همین نکات معمولی می‌توانید ترافیک وب سایت خویش را نیز ارتقاء دهید که به طور طبیعی به ارتقا فروش محصول ها تارنما نیز می انجامد.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: