سئو منفی چیست و شامل چه مواردی می شود؟
نوشته شده توسط : mohammadsrc

seo منفی (Negative بهینه سازی) عبارت میباشد از بکارگیری تکنیک های مخرب برای زیر آوردن مرتبه وب سایت های رقبا. تکنیک های seo منفی برای تارنما مقصود در وقتگیر مقطع مخرب می‌باشند. آموزش سئو در مشهد به وبسایت رقبا زخم می دهند. برای شناخت بیشتر با تکنیک های بهینه سازی منفی با ما یاروهمدم باشید. seo یا این که seo وب سایت عبارت میباشد. رایاپارس از جاری ساختن چندین تاکتیک برای معرفی وبسایت به موتورهای کاوش و مهمتر از همگی آن ها گوگل، بهینه سازی دربرگیرنده همه عمل هایی میباشد. ahrefs که باطن وب سایت و فارغ تارنما برای بالارفتن درجه وب سایت در موتورهای کاوش اعمال می گردد. در seo منفی با سوء استعمال از طریق های سئوی خارجی تلاش میگردد که به رقبا جراحت وارد گردد.

هنگامیکه از seo منفی سخن می‌گردد. کلاً میتوان بیان کرد که مراد تکنیک هایی از بهینه سازی میباشند. که جوانمردانه به شمار نمی پروسه. برخی از این تکنیک ها خلاف قواعد موتورهای کاوش بوده و در زمان فرصت برای وب سایت مخاطب مضر خواهند بود. این تکنیک ها با مقصود تخریب حریفان جاری ساختن می‌شوند. برخی از آن‌ها بر روی بهینه سازی تارنما اجراکننده مخرب و بعضا دیگر هنوز ضرری به تارنما اجراکننده وارد نمیکنند.

مقصود این وب سایت از معرفی تکنیک های بهینه سازی منفی و طرز طراحی آن‌ها، اجتناب یوزرها از این تکنیک ها و عدم به کار گیری از آن‌ها بصورت تصادفی میباشد. چون که بعضی از این تکنیک ها در ظواهر مشکلی برای جاری ساختن ندارند. از جمله خریداری نمودن تعداد متعددی بکلیک اسپم برای رقبا و گزارش آن به گوگل. ظواهر این عمل هیچ ایرادی ندارد و هیچ منبع قانونی هم این شغل را جزء کارهایی که ممکن میباشد به تنبیه وب سایت سبب ساز گردد لیست نکرده میباشد. ولی بکارگیری این تکنیک جزء تکنیک های seo منفی میباشد. چون که برای بالا بردن مرتبه تارنما در گوگل از محتوای وبسایت خودمان و یا این که تبلیغ محتوای تولیدی خودمان به کارگیری نکرده ایم.

بهینه سازی منفی چیست و مشمول چه مواقعی می‌شود

بهینه سازی منفی چیست و مشمول چه مواقعی میگردد؟
تکنیک هایی که برای seo منفی بکار می‌روند بسیار خطرناک می باشند. حتی تکنیک هایی که در درحال حاضر حاظر هیچ تنبیهی از سوی موتورهای کاوش را متوجه تارنما ما نمی‌کنند. معمولا موتورهای کاوش هر چندین وقت یکبار الگوریتم های خویش را بروز رسانی کرده و در‌این بروز رسانی ها موتورهای کاوش توانمند به شناسایی وبسایت های متقلب بیشتری می شوند. تکنیک های seo منفی را با هم رسیدگی می‌کنیم:

خرید بکلینک
در seo منفی seo عمل برای یک تارنما حریف تعداد بسیار متعددی بکلینک را بصورت یکجا خریداری می نماید. به حافظه داشته باشید که خرید بکلینک بصورت محصور و از تارنما های مرتبط یک تکنیک مثبت در seo میباشد. اما در اینجا کلام از خریداری نمودن هزاران پیوند در روز برای یک تارنما حریف میباشد.

مقصود این نحوه این میباشد. که تارنما را تحت عنوان یک وبسایت متقلب جلوه دهد و سبب خواهد شد که تارنما دیرتر در حاصل کاوش بالا رود.

با دقت به تغییراتی که در گوگل و بینگ داده گردیده است. به کار گیری از این تکنیک بر روی وب سایت های جدید احداث می‌تواند اثر مخرب بیشتری نسبت تارنما های سابق خیس داشته باشد. چون فرض بر این میباشد که یک تارنما جدید احداث رقیبی ندارد و خودش مبادرت به خرید بکلینک نموده است.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 1989
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: