درصورتی که کل سایت پنالتی شده باشد چه باید کرد
نوشته شده توسط : mohammadsrc

شما می بایست همگی شغل های اسپم را حذف کرده و درخواستی به گوگل برای رسیدگی وب سایت بدهید. این درخواست از روش اینترنت مستر ارسال می گردد. آموزش سئو در مشهد گوگل در یک مدت بصورت تکه تکه صفحه ها وب سایت را به نتیجه ها کاوش گشوده خواهد گرداند. رایاپارس بهینه سازی ارزان: چه گونه متوجه بهینه سازی کلاه سیاه شویم. ahrefs گونه های جریمه‌های گوگل

بیشترین و شاید بتوان اذعان کرد بی آلایش‌ترین نوع جریمه‌‌ای که گوگل برای تارنما‌ها در لحاظ میگیرد، افت درجه میباشد که در سود آن افت بازدیدکننده حادثه خواهد به زمین خورد. این نوع جریمه‌ها عمدتا به طور اتومات نیز شکل می گیرند. براین اساس از این لحاظ می‌اقتدار جریمه‌ها را به دو مجموعه خود کار (الگوریتمی) و دستی تقسیم کرد.

جریمه‌های دستی

جذاب میباشد بدانید گوگل برخی از وبسایت‌ها را به طور دستی جریمه می‌نماید. یعنی کارکنان گوگل به طور دستی یک وب سایت به خصوص را پنالتی کرده و یکی‌از گونه های جریمه‌های گوگل را روی آن ایفا می‌نمایند. این مفاد معدود برای وبسایت‌هایی که پا را بسیار بالاتر از خط قرمزهای گوگل قرار می دهند و معمولا یا این که به وسیله خویش کارگر گوگل شناسایی گردیده یا این که از سوی رقیبانشان گزارش گردیده‌‌اند واقعه می‌ افتد.

در‌این موردها یک پست الکترونیک یا این که یک هشدار در شیت کنسول برای مدیریت تارنما ارسال می گردد که آرم میدهد تارنما او به چه برهان و چطور ذیل پنالتی گوگل قرار گرفته میباشد.

جریمه‌های الگوریتمی

البته در موقعیت کلی اکثر پنالتی‌های گوگل با آپ تو دیت‌های الگوریتم‌ها یا این که خزیده شدن تارنما‌ها به وسیله کرالرها و به طور خود کار ایفا میگردد.
گوگل پنالتی‌ها میتوانند مشمول اشکال ذیل شوند.

کاهش سکو و منزلت وب سایت در نتیجه ها طبیعی کاوش (SERP)
حذف شدن یک برگه (URL) برای یک واژه کلیدی خاص از نتیجه ها طبیعی کاوش (SERP)
حذف شدن بی نقص وبسایت از حاصل طبیعی کاوش (SERP)
طرز‌های تشخیص پنالتی گوگل
برخلاف جریمه‌های دستی که با هشدار گوگل تماما قابل تشخیص‌‌اند، جریمه‌های الگوریتمی سوای هیچ هشداری واقعه میفتند و تشخیص آنها ممکن میباشد طاقت فرسا باشد. برای تشخیص پنالتی‌های الگوریتمی از آرم‌های پایین امداد بگیرید:

طرز‌های تشخیص پنالتی گوگل

ترافیک سایتتان را در مقطع‌های هنگامی نظارت فرمائید. معمولا هنگامی فارغ از ساخت و ساز تغییری از سمت شما (از جمله فساد هاست یا این که خطاها دیگر) به صورت ناگهانی افت ترافیک رخداد میفتد، تارنما آیتم جریمه گوگل قرار گرفته میباشد.
تارنما با اینکه پیش از این برای نام مارک درجه خیر گرفته بود، ولی این درجه را از دست داده میباشد. معمولا اینترنت‌وبسایت‌ها حتی در‌حالتی که برای کلیدواژه‌های دیگر جايگاه خیر نداشته باشند، برای نام برندشان درجه میاورند.
مرتبه سایتتان برای یک کلیدواژه به صورت غیر قابل انتظاری افت می‌نماید؛ به عنوان مثال از رده دوم یا این که سوم به ناکجاآباد می‌رود.
سرچ یک کلیدواژه در محدوده وب سایت خودتان در گوگل، هیچ سود‌‌ای ندارد. برای مثال در حالتی که site:example.com keyword را گوگل نمایید، هیچ سود‌‌ای اکران داده نخواهد شد.

چنانچه کمپانی seo عمل از دادن حساب اینترنت مستر به شما امتناع می نماید. مطمئن گردید که با یک کمپانی بهینه سازی کلاه سیاه وارد معامله گردیده اید. اینترنت مستر گوگل براحتی به هر کمپانی اذن می دهد به مالک وب سایت یک حساب ارائه بدهند.

در‌صورتی‌که وبسایت شما در عبارات متعددی در مرتبه های اولیه تا سوم گوگل میباشد و ناگهان یک شبه در همگی کلمه ها سکو خویش را از دست اعطا کرد. کمپانی seo عمل با تکنیک های seo کلاه سیاه مرتبه وب سایت شمارا بالا برده میباشد.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: