رتبه سایت خود را در گوگل و الکسا پیدا کنید
نوشته شده توسط : mohammadsrc

 

هرکدام از موتورهای جستجو گر (مانند گوگل و یاهو) به صفحه ها تارنما‌ها بر حسب الگوریتم های خاص خودشان امتیاز میدهند. هر قدر سایتی امتیاز بالاتری داشته باشد. آموزش سئو در مشهد در هنگام اکران حاصل search، در خط بالاتری قرار می گیرد. رایاپارس این به معنای ورود بیننده بیشتر از تارنما‌های کاوش گر میباشد. ahrefs ولی به چه شکل می‌اقتدار از جايگاه وبسایت خویش در اینترنت باخبر شد؟ چه معیارهایی برای معلوم کردن سکو وبسایت و رنکینگ تارنما در وب وجود داراست.

ما در‌این نوشته ی علمی برای شما توضیح خوا‌هیم بخشید که جايگاه وب سایت بر چه پایه به حساب آوردن می‌گردد و معیارهای گوناگون برای جايگاه بندی صفحه های اینترنتی کدام می باشند و همینطور رنکینگ تارنما های متفاوت را تحقیق خوا‌هیم کرد.

مرتبه تارنما و نحوه رسیدگی آن
اولی چیزی که‌این ایام به‌تیتر جايگاه وبسایت ها مطرح میباشد Pagerank گوگل میباشد. گوگل امتیازی را فی مابین 0 تا 10 به تارنما‌ها و صفحه های داخلی آن‌ها می دهد که هر قدر این امتیاز فراتر باشد نشانه از اساسی بودن وبسایت داراست. این امتیاز بندی به طور تقریب هر ماه یکبار یا این که دو توشه بوسیله گوگل بازبینی گردیده و تغییر‌و تحول می‌نماید. برای اینکه امتیاز پیج رنک وبسایت‌های متفاوت را در زمان مفتوح کردن آن وب سایت ببینید می توانید به نشانی www.pagerank.net رجوع‌کنید و نشانی ورقه گزینه نظرتان را وارد فرمائید تا امتیاز آن را به شما اعلام نماید.

به حساب آوردن PageRank گوگل فعالیت بسیار مجال بری میباشد و توشه محاسباتی متعددی به گوگل وارد می‌نماید، در تاریخ 28 فروددین ماه 1395، گوگل اکران پیج رنک را برای مردم غیرفعال کرد. گوگل طی اطلاعیه‌ای اذعان کرد که به جهت سوء به کارگیری برخی اینترنت مسترها از پیج رنک و به کارگیری از آن تحت عنوان معیاری برای بها گذاری وب سایت و فروش بک لینک و پیوند به سایرین، دیگر پیج رنک را به طور همگانی اکران نمی‌دهد و تنها از آن تحت عنوان یک مقدار سنجش برای الگوریتم‌های خودش استعمال می‌نماید و اینترنت مسترها امروزه از اتوریتی autorithy تحت عنوان واحد سنجش سنجش اعتبار تارنما به کار گیری می‌نمایند که یک مقدار عددی میان 0 تا 100 میباشد و هرچه این عدد به 100 مجاورت‌خیس باشد، اعتبار و اقتدار وب سایت فراتر میباشد. این میزان بوسیله کمپانی MOZ ساخت‌و‌ساز گردیده و با سنجش دسته‌ای از دست اندرکاران متفاوت راجع‌به یک وب سایت معقول می‌گردد.

برای اکران اتوریتی وب سایت می توانید به http://opensiteexplorer.com رجوع‌نمایید و نشانی وب سایت خویش را در قاب مربوطه وارد فرمائید یا این که تولبار moz را بر روی مرورگر کروم خویش نصب فرمایید.

در‌حالتی که تحت عنوان یک مدیریت تارنما قصد دارید به سایتی پیشنهاد رپورتاژ یا این که بک لینک و پیوند بدهید عالی میباشد آغاز اتوریتی آن را رسیدگی فرمایید و ترجیحا از تارنما‌هایی با اتوریتی تحت 20 لینک و پیوند نگیرید. چون لینک و پیوند‌های بی چگونگی ممکن میباشد به جايگاه بندی وبسایت شما زخم برسانند. در حیث داشته باشید که واحد سنجش اساسی امتیاز صفحه ها اینترنتی کماکان پیج رنک گوگل میباشد و PA و DA صرفا تخمینی برای سکو صفحه ها اینترنتی میباشند و ممکن میباشد با مقادیر گوگل تطابق نداشته باشند.

در لحاظ داشته باشید که میزان پیج رنک گوگل بر این پایه تعریف و تمجید می‌گردد که پیوند‌های صفحه ها اینترنتی به یکدیگر امتیاز یکسانی ندارند و هر کاغذ‌ای که پیچ رنک بالاتری داشته باشد امتیاز بیشتری خواهد داشت و این امتیاز را به صفحاتی که به آن ها پیوند داده میباشد منتقل می‌نماید (فارغ از آنکه از امتیاز خویش کاسته گردد) به همین جهت برای یک تارنما اینترنتی بسیار اصلی میباشد که از وبسایت‌هایی لینک و پیوند ورودی اخذ نماید که امتیاز بالاتری دارا هستند. هر چه امتیاز ورودی وب سایت شما بیشتر باشد، گوگل نیز امتیاز بیشتری به تارنما شما ارائه می دهد.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: