رتبه گوگل سایت را چگونه بهتر کنیم؟
نوشته شده توسط : mohammadsrc

شاید برای شما هم این ایراد اتفاق افتاده باشد که مطلبی را در وب سایت یا این که وب لاگ خویش منتشر می کنید، البته وقتی که آنرا در گوگل و یا این که بقیه موتورهای کاوش، کاوش می کنید. آموزش سئو در مشهد مرتبه نیکی در کاوش ندارد و یا این که به هیچ عنوان اکران داده نمی شود، و یا این که گاهی این اختلال برای ورقه اساسی وب سایت نیز واقعه می افتد. رایاپارس انگیزه چیست و چه‌گونه این ایراد را حل نمایید. ahrefs چرا وبسایت شما در کاوش مرتبه خیر ندارد؟

گوگل و بقیه موتورهای کاوش، تلاششان این میباشد که بتوانند تارنما های باکیفیت و مربوط به کلمه و واژه کاوش گردیده بوسیله مخاطب را معرفی نمایند. اینها کلیه روز ها الگوریتم های خویش را بروزرسانی میکنند تا بتوانند در معرفی سایتهای کیفیت بالا و مربوط به واژه کاوش گردیده به وسیله مخاطب، دقیقتر و خوب کار کنند و درین قضیه، موتورهای کاوش متفاوت با همدیگر رقابت دارا هستند. در حالتی که وب سایت شما در کاوش ظواهر نمی‌شود، ادامه این نوشته‌ی‌علمی را بخوانید.

[قدم نخستین]- اعتقاد و باور نتیجه ها نمائید، وبسایت و نوشته های شما ایندکس گردیده‌است: درصورتی که وبسایت شما نو احداث گردیده پاره ای طاقت فرمایید تا ایندکس نشود این فعالیت ممکن میباشد تا ۳ روز مجال پیروز شود؛ بعضی وقت ها شما مطلبی را در وب سایت خویش منتشر می‌کنید، اما در کاوش ظواهر نمی شود، یکی‌از انگیزه های آن اینست که مقاله شما ابدا ایندکس و تصویب نشده باشد. این خلل معمولا وقتی پیش میاید که نوشته ی شما تازه باشد و روبات گوگل تا کنون متوجه نشده میباشد که شما مقاله جدیدی را منتشر ساخته اید. پس مورد نیاز میباشد که شما آغاز اعتقاد نتیجه ها نمائید که مقاله شما به وسیله گوگل خوانده و ایندکس گردیده‌است یا این که نه؟ برای اینکار به گوگل مراجعه نموده و نشانی تارنما خویش را کنار info: کاوش نمائید. به عنوان مثال در حالتی که خواستید بدانید نوشته یادگرفتن سئو در گوگل ایندکس گردیده‌است یا این که نه می بایست اینطور در گوگل کاوش فرمائید.

 

در ارتباط ارتقاء سرعت ایندکس بعدا خوا‌هیم نوشت.

[گام دوم]- یقین نتایج نمائید که وب سایت شما و نوشته های آن برای گوگل، قابل ایندکس باشد: گاهی پیش می‌آید که دوران متعددی قدمت تارنما شما میگذرد البته بازم هم برگه اساسی تارنما شما در گوگل ایندکس وجود ندارد؛ و یا این که گاهی مجال متعددی از منتشر شدن مقاله نو شما در وب سایت میگذرد البته گشوده هم اندیکس نمی‌شود. برای اینکه یقین نتیجه ها فرمائید که نوشته نو تان و یا این که وب سایت به وسیله گوگل قابل ایندکس میباشد، موراد تحت را تحقیق نمایید.

۱- تحقیق فرمایید که آدرسی که ایندکس نمی شود در قسمت Crawl Errors گوگل وبمستر تولز پیغام نادرست (مانند ۴۰۰/۴۰۳/۴۰۴ و …) نداشته باشد، و سلامت باشد.

۲- پوشه Robots.txt وبسایت خویش را تحقیق فرمایید، تا از روش روبات وبسایت، مسدود نشده باشد.

۳- اعتقاد و باور نتیجه ها فرمایید که در

نشانی مقاله شما meta tag مسدود کننده ایندکس مانند وجود نداشته باشد.

[قدم سوم]- اعتقاد و باور نتیجه ها فرمائید که مرور تارنما و نوشته های آن به وسیله روبات گوگل و مخاطب آسوده باشد: وب سایت ها و نوشته هایی که تحقیق آن برای کلیه کاربرها به جهت نیاز داشتن به نصب پلاگین خاصی بر روی مرورگر یا این که پسوند غیر متنی داشتن میسر وجود ندارد، سکو خیر در کاوش دستیابی نمی کنند. (مانند وبسایت هایی که برای مشاهده آن میبایست پلاگین Silverlight یا این که پیکان پلیر نصب کرد، یا این که سایتهایی که به مکان متن از عکس به کار گیری کردند).





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: