وضعیت ایندکس صفحات در گوگل را با وبمستر تولز بررسی کنید
نوشته شده توسط : mohammadsrc

تا کنون به مطالبی که گوگل طبق مشی طبیعی خویش آنان را ایندکس می نماید اندیشیده اید؟ معمولا اشخاص وسعت ترافیک تارنما خویش را چک می نمایند یا این که بیشتر به قسمتی میپردازند. آموزش سئو در مشهد که میل دارا هستند از روش آن بازدیدکننده را به سمت وب سایت خویش جلب نمایند. غافل از آنکه بیشترین سود از نصیب هایی نتایج می گردند. رایاپارس که به وسعت ترافیک بازدید کننده مربوط وجود ندارد. ahrefs اصلی خیس از آن ، آیا شما فقط مطالب خاصی را در صفحه های مشخص و معلوم تحقیق کرده و seo می‌کنید؟ یا این که مطالب تکراری را با نشانی های متعدد ساخت و ساز نموده اید؟ می بایست دقت داشته باشید که‌این اقدامات ابدا ایده آل مخاطب وجود ندارد و او را از مقصود به دور می سازد.

التفات ایندکس صفحه های متفاوت در چیست؟

موتور کاوش ظریف ترین محتوای شمارا اکران دهد.
هنگامی که شما بدانید کدام مطالب در حاصل کاوش اکران داده میشوند میتوانید شایسته ترین منفعت را از خزنده ی گوگل ببرید ، بدین ترتیب که با ساخت‌و‌ساز محتوای نفیس در موضع مطلوب خزنده به محض ورود به وبسایت به داده ها مناسب دسترسی پیدا می نماید.
تجزیه و نظارت ظریف محتوا و تحقیق اثرات آن ها در حاصل ، داده ها با ارزشی را به دست می‌دهد.
تحلیل حالت ایندکس صفحه های در گوگل
از روش اکانت کاربری گوگل وبمستر تولز خویش ، در بالا آیتم ی عبارت کاوش (search queries) را گزینش کرده ، بعد صفحه ها رفیعتر (top pages) را تعیین فرمائید.

خوب میباشد گزارش بی نقص سه ماهه را به مکان یک ماهه ملاحظه کنید. از این نحوه در لیست نشانی ها تعداد نشانی های قابل مشاهده معمولا یک و نیم موازی وضعیت یک ماهه میباشد.به عنوان مثال ممکن میباشد با مشاهده ی ۱ماه ۲,۰۰۰ URL در لیست باشد در‌حالتی که که با گزینش گزارش بی نقص سه ماهه به ۳,۰۰۰ URL ارتقا مییابد.

بعد این لیست را به طور اکسل دانلود نمائید.

با اکران حالت ایندکس صفحه های به طور نمودار پژوهش گزارشات با سرعت بیشتری اعمال می‌گیرد.

نمودار موقعیت ایندکس صفحه ها

رسیدگی جدول
اکنون لیستی در پوسته اکسل دارید که مطابق نشانی ها آراسته گردیده‌است. این لیست به شما قابلیت و امکان اقدامات متفاوتی را میدهد، به عنوان مثال سازمان دهی براساس حروف الفبا که براین اساس شما میتوانید به راحتی مطالبی که ایندکس گردیده اند و در فیض ی کاوش آرم داده میگردند را بیابید.

آیا مطالبی وجود دارا هستند که در‌این لیست از خودکار افتاده باشند؟ آیا این مطالب به عبارتی نصیب هایی می باشند که بایستی تمرکز بیشتری روی آن داشت؟
آیا مطالبی است که کاوش گر نباید آن‌ها‌را ببیند و هنوز متا تگ آنان حذف نشده میباشد یا این که بر عکس ، مطالبی که بایستی به وسیله جستجو گر چشم شوند البته متا تگ آن‌ها بدون نقص وجود ندارد؟ این بخشها ممکن میباشد از نگاه گوگل قسمت های بی قیمت تلقی شوند و از لحاظ کاوشگر به دور بماند. یا این که قسمت هایی که متبوع نیستند تحت عنوان شیت فرود در سود ی کاوش ها چشم شوند.
آیا خطایی در پوسته صفحه های هم اسم و محتوای تکراری اخذ نموده اید؟
آیا محتوایی با رنکینگ بالا در پوسته PDF یا این که DOC دارید که در گزارش های آنالیتیکز به انگیزه فرمت آنان اکران داده نمی‌شود؟ آیا ما یحتاج میباشد این فرمت ها به صورت کدهای HTML تبدیل شوند؟
آیا نشانی وبسایت شما با پیشوند www و فارغ از این پیشوند جدا از هم نشان داده می شود؟
آیا صفحه های یا این که فایل ای درین لیست می‌بینید که ورژن ی آن دیرین باشد؟ ممکن میباشد گاهی این صفحه های به جای‌اینکه از مسیر ۳۰۱ به ورژن ی نو هدایت شوند از مسیر ۳۰۲ هدایت شوند. شاید مسیر ۳۰۲ نیز به مرتبه بندی وبسایت صدمه نزند البته همواره مسیر اساسی و مطلوب بهینه سازی مسیر ۳۰۱ برای تغییر‌و تحول نشانی هاست.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: