مرکز انتشار خبر گوگل یا گوگل نیوز چیست؟
نوشته شده توسط : mohammadsrc

در شرایطی که رئیس تارنما خبری میباشید وبسایت شما همگام با خبر ها متغیر روز همیشه در حالا تغییر تحول میباشد. آموزش سئو در مشهد در قبل در حالتی‌که شما ساختار تارنما خویش را تغییر و تحول می دادید ابزار موتورهای کاوش توانا به تشخیص محتوای نو تارنما شما نبودند. رایاپارس و این موضوع موجب میشد تا مخاطبان شما وسعت متعددی از مطالب نو را از دست بدهند. ahrefs در اینگونه قوانینی شما حتی در حالتی‌که گزارشات وبمستر تولز خویش را هم آنالیز می کردید متوجه ایندکس نشدن مطالب تازه نمی شدید. برای خودداری از اینگونه اتفاقاتی ما راءس تکثیر خبر گوگل را به شما معرفی می‌کنیم. براین اساس خبر‌ها تازه شما به راحتی در نصیب خبر ها گوگل نمایان میگردند.

گوگل با ارائه ی ابزار راءس تکثیر خبر در حیث دارااست تا کلیه مطالب آپ دیت گردیده ی وبسایت های خبری را در کوتاه ترین مجال ممکن ایندکس نماید.

راءس تکثیر خبر گوگل
با استعمال از راس تکثیر خبر ، خیر فقط مخاطبان شما با کلیک بر روی مقاله‌ها داده ها بیشتری از محتوای تولید گردیده به دست میاورند ، بلکه شما نیز خوب از گذشته میتوانید خبر‌ها و محتوای خویش را تیم بندی نمایید. بعداز تهیه و تنظیم گوگل وبمستر تولز میتوانید برای تغییرات تحت از راس نشر به کار گیری نمائید :

جزئیات وب سایت خبری خویش را آپ تو دیت رسانی نمایید ، از جمله میتوانید اسم وب سایت را تغییر‌و تحول دهید و در مطالب منتشر گردیده ی خویش منابع مربوطه را برچسب فرمایید.
نشانی قسمت های متفاوت را آپدیت رسانی فرمایید ، وقتی که ساختار وب سایت خویش را تغییر و تحول می دهید یا این که نصیب جدیدی به آن می‌افزایید بایستی نشانی های مربوطه را نیز آپ تو دیت رسانی فرمایید .
قسمت های گوناگون وبسایت خویش را برچسب بزنید ، با دقت به محتوا برای هر قسمت تیتر جدا از هم گزینش نمایید.
توصیه میشود هر توشه که تغییری در تارنما خویش تولید میکنید گزارشات راءس تکثیر خبر را در اختیار گرفتن نمائید و در صورتی‌که نیاز بود قسمت های گوناگون آن را آپ دیت رسانی فرمایید.

فعلا این راس صرفا برای انتشارات در آمریکا ایالات متحده فعال میباشد البته در آجل ی مجاورت انتظار می رود خیر صرفا کشورهای بیشتری از آن برخوردار شوند بلکه تجهیزات بهتری نیز به آن اضافه شود. گوگل در حیث داراست با توسعه و گسترش این ابزار قسمت خبر ها گوگل را افزایش دهد و بنابراین برای مخاطبان شایسته ترین فیض را ساخت نماید.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: