کلمات کلیدی با ارزش
نوشته شده توسط : mohammadsrc

یکی از دیگر از طریق ها بررسی کردن آمارهای نرخ کلیک(ctr) از حالت جستجوی بالای لغات کلیدی در سرچ کنسول گوگل میباشد. آموزش سئو در مشهد چنانچه متوجه شدید که دوران مجال متعددی ارتفاع می کشد. رایاپارس که بر روی لینک و پیوند‌های شما کلیک می‌گردد، بایستی نظارت فرمائید که چه لغت ها کلیدی برای این ورقه رقم خورده میباشد. ahrefs همینطور مطمئن گردید محتوای صفحه ها شما دقیقا بر طبق با هدف ها جستجوگران باشد. ممکن میباشد ایده بسیار خیر و خوبی برای آزمایش ارکان تبدیل سئو بر روی این صفحه های باشد.

چنانچه در سمت راست شیت سرچ کنسول، شما مشاهده کردید نرخ کلیک (ctr) برای یک واژه و کلمه گرانبها بسیار زیر میباشد، بایستی به صفحه های گزینه نظربرای اصلاح دقت فرمایید و همینطور متوجه گردید که چرا اینگونه اتفاقی افتاده میباشد. ممکن میباشد تیتر یا این که توضیحات (متادیسکیرپشن) مرتبط با شیت نباشد یا این که دیدنی نباشند.

۹. صفحه های ایندکس گردیده در کنسول سرچ گوگل
از یک چیز مطمئن هستم: هیچ کسی نمیخواهد کاغذ وبی که ایندکس نشده میباشد در حاصل کاوش پیدا نمایند. به همین استدلال میباشد که شما نیاز به دقت در تنی چند از صفحه های در تارنما خویش دارید که ایندکس گردیده اند.

درصورتی که متوجه شدید که مقطع مجال غیر بی آلایش برای صفحه های ایندکس گردیده شما نماد داده میشود، میتوانید بصورت دستی آن‌ها را در سرچ کنسول گوگل با به کارگیری از آیتم Crawl>Fetch as Googleثبت نمائید.

صفحه ها ایندکس گردیده در کنسول گوگل

همینطور شما بایستی دقت داشته باشید که تعداد صفحه ها ایندکس گردیده نسبت به چه تعداد از صفحه ها تصویب گردیده، می‌باشند. مجددا؛ در حالتی که متوجه شدید درصد بسیار کوچکی از صفحه ها ایندکس گردیده اند،میتوانید بصورت دستی از روش سرچ کنسول گوگل درخواست ایندکس صفحه های را فرمائید.

وبسایت مپ

۱۰.کرال یا این که خزیدن صفحه های به طور روزمره
همینطور سرچ کنسول گوگل به شما علامت می دهد تعداد صفحه های کرال گردیده در 90 دیروز چه یک‌سری میباشد.

در‌حالتی که هزار کاغذ داشته باشید و فقط درصد مقداری از آن کرال (خزیده) میگردند، این آیتم میتواند به یک ایراد در میزان دارایی خزیدن شما اشاره نماید. گوگل نمیخواهد صفحه های درونی وبسایت شما‌را کرال نماید، در صورتیکه به حیث رسد که ربات ها اکثری از منابع سیستم شما‌را برای ایفا عمل مصرف می‌نمایند.

۱۱.عنوان ها و توضیحات تکراری
شما همینطور می توانید در سرچ کنسول گوگل ) (Google Search Console برای رسیدگی تعداد عنا وین و توضیحات تکراری وبسایت خویش استعمال فرمائید. تحت عنوان یک قاعده کلی، محتوای تکراری احتساب نمیشود. وقتی که یک‌سری شیت دارنده تگ‌های تیتر و متای تعریف(متادیسکریپشن) شبیه می باشند. ربات ها به موتورهای کاوش میگویند که کل این صفحه ها مشابه هم می باشند؛ این قادر است اقتضائات موضعی و توانگری شمارا برای سکو بندی این اصلاحات تضعیف نمایند.

در حالتی که متوجه گردید که محتوای تکراری در تارنما خویش داشته اید، این ایده خیر و خوبی برای بروزرسانی صفحه های وب سایت میباشد که آنرا اختصاصی یا این که مسدود نمایید.

۱۲. خطاهای کرالرها
همینطور سرچ کنسول گوگل خطاهای کرال ها (خزنده) را نشانه میدهد. اگرچه گزارش پیش‌ فرض خطاهای وبسایت نشانه می دهد، شما می توانید از فیلترها برای مشاهده مشکلات در نصیب بندی (segment) به کار گیری نمایید. هرگونه خطای کرالرها را شما می بایست پیدا فرمایید و به موقع رفع نادرست نمایید.

مجموع متریک های بهینه سازی را دنبال نمائید
تعداد بسیار متعددی متریک وجود دارااست و درین نوشته‌ی‌علمی مهم‌ترین های آن را برای شما ذکر کرده‌ایم و این قادر است برای استارت شغل بسیار خوب باشد.

هرچه بیشتر در بازاریابی دیجیتال شغل میکنیم، بیشتر خاطر میگیریم. پیشنهاد می شود بصورت عمقی در تجزیه و بررسی خویش نفوذ نمائید و انتخاب نمائید کدام یک از این متریک‌های بهینه سازی برای سنجش توفیق seo وب سایت شما موءثر میباشد.

در‌صورتی‌که متریک‌های اساسی‌تری از لحاظ شما وجود داراست را در کامنت به ما هم معرفی فرمایید و اینکه بگویید از دید شما کدام یک از این متریک‌ها اصلی‌خیس می‌باشند و به چه‌دلیلی این مداقه داراست.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: