لینک­های نوفالوو
نوشته شده توسط : mohammadsrc

احتمالا شما لینک و پیوند‌هایی دارید که برای بهینه سازی وبسایت شما عنایت متعددی ندارند. در شرایطی که شما یک لینک و پیوند ورود (لاگین) برروی شیت مهم برای مشتریانتان دارید، آموزش سئو در مشهد نمیخواهید پیوند‌های گران بها را به کاغذ ورود (لاگین) خویش سرریز فرمائید چرا‌که این برگه نیازی به درجه بالا در نتیجه ها کاوش ندارد. رایاپارس شما برای خودداری از این­فعالیت و از دست رفتن پیوند‌های پر ارزش میتوانید. ahrefs با استعمال از برچسب (تگ) “نوفالو” از گوگل بخواهید که‌این لینک و پیوند­ها را پیگیری نکند، به این شکل لینک و پیوند‌های پر ارزش از دربین نمی‌رود.

در حال حاضر شاید بدین فکر می کنید که می بایست درپی لینک و پیوند­های نوفالو (لینک و پیوند­هایی که عنایت خیلی مقداری نسبت به لینک و پیوند­های نفیس دارا‌هستند) باشید. اینگونه کاری یک سری سال پیشین بسیار با عنایت بود البته اینک مداقه آن بسیار تحت آمده میباشد. در شرایطی‌که برچسب نوفالو را در یک ورقه قرار دهید، پیوند­های گران بها برای آحاد آن کاغذ ازبین می­رود. جای اینکه لینک و پیوند­های “نوفالو” در یک ورقه بسازید لینک و پیوند­های فالو البته با تعداد نادر بسازید.

اعتنا داشته باشید افزودن یک برچسب “نوفالو” بدین مفهوم وجود ندارد که صفحه های متبوع نمی‌تواند در نتیجه ها موتورهای کاوش گوگل چشم گردد. در‌حالتی که شما نمیخواهید صفحه ها یا این که پست­هایتان در حاصل کاوش اکران داده شوند، بایستی برای آنان یک برچسب سوای شاخص (NO-index) نیز اضافه نمایید. برچسب “فارغ از شاخص” به‌این معنا میباشد که گوگل نباید این برگه را رندرکند و همینطور نباید محتوا را در فهرست گوگل و درنتیجه در حاصل کاوش اکران دهد.

انکر تکست
هنگامی که شما تصمیم گرفته‌اید که کدام لینک و پیوند بایستی برروی یک برگه و کدام کاغذ­‌ها می بایست لینک و پیوند­های با ارزش اخذ نمایند، بسیار با التفات میباشد که انکر تکست­های صحیح را هم تعیین و به کار گیری فرمائید. انکر تکست متن قابل کلیک برای بازدیدکنندگان میباشد. به صورت نمونه، متن انکرتکست تحت مشمول دو عدد پیوند داخلی، “link schema” و “paid links” می­باشد:

لینک و پیوند سازی داخلی تارنما - انکر تکست

 

شما می توانید متن انکرتکست دربردارنده پیوند را در تصویر بالا ملاحظه کنید.
وجود بیشتراز حد انکر تکست در یک برگه، ممکن میباشد برای تارنما شما بسیار مضر باشد. seo بیش تر از حد در معنای کی ورود استافینگ(Keyword stuffing) میباشد.

در قبل برای یک نوشته‌ی علمی می­توانستیم به انکرتکست­‌ها واژه کلیدی شبیه بدهیم و موتورجستجوی گوگل مرتبه تارنما شمارا برای واژه کلیدی موردنظر ارتقا دهد. امروزه گوگل بسیار هوشمند شد‌ه‌است و محتوای پیشین و آن‌گاه یک کلمه و واژه کلیدی را تماما متوجه می­‌گردد و شما دیگر نمی‌توانید یک واژه و کلمه کلیدی را براحتی به محتوا اضافه نمایید. به این ترتیب برای افزودن واژه و کلمه کلیدی بایستی با احتیاط پیش بروید و این نکته را در لحاظ بگیرید که برای آحاد کلیدی تان نباید از لینک و پیوند استعمال فرمایید.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: