اهمیت استراتژی کلمات کلیدی طولانی
نوشته شده توسط : mohammadsrc

تمرکز برروی عبارات کلیدی وقت گیر می بایست قسمت مهمی از استراتژی رسیدگی برای لغات کلیدی زمانبر باشد. عبارات کلیدی زمانبر عبارتنداز لغت ها کلیدی یا این که لغت ها کلیدی که خاص‌خیس (و معمولا وقت گیر‌خیس‌) از لغت ها کلیدی متداول می باشند. معمولا لغات کلیدی مهم را “head” می‌نامند. آموزش سئو در مشهد کلمه ها کلیدی زمان بر ترافیک کمتر البته نرخ تبدیل به مشتری بالاتری دارا هستند. رایاپارس چون برروی یک کالا یا این که مسئله خاص تمرکز دارا هستند. ahrefs در‌صورتی‌که علاقمندید بدانید چرا برای سئو سایتتان بایستی تمرکزتان را برروی عبارات کلیدی وقت گیر بگذارید، نوشته‌ی‌علمی مربوط به عنایت کلمه ها کلیدی وقتگیر رابخوانید.

رقابت چیست؟
برای گزینش کلمه ها کلیدی خاص که متشکل از یکسری کلمه و واژه کلیدی میباشند بایستی رقابت آن عبارت‌های اساسی را هم در نظربگیرید. در حالتی که رقابت در کناره‌ای از بازار که آن را تعیین کرده‌اید بسیار زیاد میباشد، بایستی بدین نکته هم دقت فرمایید که جايگاه به چنگ آوردن برروی این عبارت‌های رقابتی بسیار طاقت فرسا‌خیس‌از سایر میباشد. چنانچه رقبای کمتری دارید، حتی می توانید با عبارات کلیدی اساسی در حین مقداری از موتورهای کاوش سکو‌ اخذ فرمائید. به این ترتیب شما می بایست رقبای خودتان را گزینش فرمائید؟ به چه شکل بایستی کاوش نمایید؟ 2 نوع استراتژی وجود داراست:

گوگل کردن و ارزیابی رقبا
سعی نمائید، تحلیل نمایید و مجدد آزمون نمایید.(کوشش و نادرست)
گوگل کردن و چک رقبای شما
لغت ها کلیدی که بدست آورده‌اید را در گوگل کاوش فرمائید. برای استارت از عبارت‌های اساسی و آنهایی که همگانی‌خیس می‌باشند، استفاد نمائید. برگه نتیجه ها موتورهای کاوش را (SERP) تحقیق نمائید. این صفحه های آحاد اینترنت‌وب سایت‌های که قصد به رقابت با آنان از روش seo محتواهای خویش با استعمال از آن لغات کلیدی را دارید آرم می دهد.

برای پژوهش اینکه آیا شما بضاعت رقابت با رقبا را دارید یا این که نه، بایستی تک تک مورد ها ذیل را تجزیه و ارزیابی فرمایید:

آیا وب سایت‌های آنان حرفه ای میباشد؟ آیا وبسایت‌ها شرکتی می‌باشند؟ از خودتان بپرسد که آیا شما بضاعت رقابت بااین کمپانی‌ها را دارید یا این که نه. آیا وب سایت شما بین تارنما‌هایی که از حاصل کاوش بدست آمده میباشد وجود داراست یا این که نه؟

آیا نتیجه ها موتورهای کاوش برندهای شناخته گردیده را نشانه میدهد؟ رقابت با رقبای شناخته گردیده بسیار دشوار‌خیس می‌باشذ. در صورتی‌که برندها از روش تبلیغات تلویزیونی یا این که رادیو شناخته گردیده‌اند، شانس شما درین رقابت بسیار معدود خواهد بود.

در باب محتوای این برگه چه چیزی می دانید؟ آیا محتوای این وب سایت‌ها بهتر درج شده میباشد یا این که سئو گردیده است؟ چه بازه زمانی مقاله‌ها در تارنما‌ها وجود دارااست؟ در شرایطی که رقبای شما دارنده محتوای ضعیف باشند، احتمالا شانس بیشتری برای درجه به چنگ آوردن خواهید داشت!

آیا تبلیغات در گوگل را ایفا داده‌اند؟ هزینه هرکلیک در گوگل به چه یه خرده می‌باشد؟ جايگاه به دست آوردن بصورت ارگانیک برای عبارت‌هایی که هزینه تبلیغات موتورهای جستجوی آنان بالاست دشوار هست.

یک پرسش بی آلایش
یک پرسش برای همگی بوجود می آید: چه‌طور اینترنت‌وب سایت اینجانب در موتورهای کاوش فراتر از وبسایت‌های دیگر در نتیجه ها موتورهای کاوش (SERPs) قرار بگیرد. آیا میزان دارایی‌ی بازاریابیتان موازی با دیگر هزینه‌هاست، در شرایطی که اینگونه چیزی میباشد روی عبارت مهم تمرکز فرمایید. در حالتی که اینچنین وجود ندارد تمرکز خودتان را برروی عبارت‌های کلیدی وقت گیر بگذارید.

در قدم بعدی بعد از ارزیابی و محاسبه، کلمه ها کلیدی شبیه با کلمه و واژه کلیدی مهم البته مقداری وقتگیر‌خیس را پیدا نمائید. عبارت‌های خاص و زمان بر کاوش گردیده بوسیله مخاطبان ترافیک کمتری دارا‌هستند، البته مرتبه دریافت کردن درین حالت بسیار بی آلایش‌خیس خواهد بود. وقتی که شما بروی کلمه ها کلیدی زمان بر جايگاه اخذ نمائید، سکو دریافت کردن از عبارات کلیدی اساسی ریلکس‌خیس‌ شود.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: