چگونه از کیورد کنیبالیزیشن جلوگیری کنیم؟
نوشته شده توسط : mohammadsrc

صرف حیث از آنچه در وب اعمال می‌دهید، مدام می بایست به روش استعمال از کلمه ها کلیدی و لغات برای ارتقا و توسعه و گسترش تجارت خویش تصور کنید. آموزش سئو در مشهد برای باور از این که به چه شکل می توانید seo خویش را تا حد ممکن ارتقا دهید، ما یک‌سری نکته سریع برای seo خوب کلمه ها کلیدی و اجتناب از کنیبالیزیشن را توده کرده ایم. رایاپارس اجزای مختلفی در بهینه سازی وجود دارااست. ahrefs حتی در‌حالتی که شایسته ترین سئو کلمه ها کلیدی را در حوزه عمل کاری خویش داشته باشید، درصورتی که تارنما شما به صدق فهرست بندی نشده باشد، نمی‌توانید شغل های متعددی جاری ساختن دهید. بررسی لیست seo به شما این یقین را می دهد که وبسایت شما به صحت تولید گردیده و مهیا آغاز به ساخت و ساز رنک بالا میباشد.

ولی بایستی اعتنا کنید که میبایست از seo کلاه سیاه به شدت جلوگیری نموده چون منجر می‌گردد که درجه وب سایت شما در گوگل به شدت ذیل آمده و همینطور seo منفی سبب ساز پنالتی گوگل نیز می شود. به صورت نمونه، بک پیوند pbn یکی‌از مواقعی میباشد که به شدت سبب ساز افت سکو سئوی شما می شود.

۲. پیش گویی اصول فنی بهینه سازی
پیش گویی اصول فنی seo - cannibalization چیست

کلاً بهینه سازی تکنیکال مشتمل بر مواقعی مانند مورد ها پایین می باشد:

تولید یک معماری وب سایت اثرگذار با پوسته بندی URL، به کار گیری از پایین دامنه‌ها و به کارگیری از متا تگ‌های درست.
ساخت سایت با تمرکز برای اعتقاد از لود سریع صفحه های.
دسترسی به فهرست سازی و شیت بندی برای هدایت ربات‌ها در حوالی سایت شما.
۳. کلمات کلیدی زمان بر را غرض قرار دهید
یک کدام از دیگر از راههای بهتر برای ارتقاء بهینه سازی و پرهیز از کنیبالیزیشن عبارات کلیدی این میباشد که مطمئن گردید کلمه ها‌های وقتگیر (long tail keyword) را غرض قرار می‌دهید. در حالی که کلمه ها کلیدی بلند ممکن میباشد به اندازه لغات کلیدی اساسی ترافیک ساخت نکنند، ولی تمرکز بیشتری دارا‌هستند. این بدان معناست که شما قابلیت گزینش طیف گسترده تری از بازدیدکنندگان را دارید و همینطور شانس خویش را برای پر رنگ کردن تعدادی عبارت در سایت خویش ارتقاء می‌دهید.

گزینش لغت ها کلیدی بلند برای تارنما شما شل خیس از آن چیزی میباشد که تصور می‌کنید.

۴. از لغات کلیدی اساسی و متنوع به کار گیری فرمایید
از عبارات کلیدی اساسی و متنوع استعمال فرمائید - cannibalization چیست

بسته به صنعتی که بیزنس شما در آن عمل می‌نماید، ممکن میباشد موضوعاتی در وبسایت شما وجود داشته باشد که نیاز به پوشش متعددی دارااست. به مکان ساخت‌و‌ساز یک بلاگ ۲۰۰۰۰ واژه، ساخت یکسری نوشته‌ی‌علمی که تمامی به هم متصل می باشند منطقی‌خیس میباشد. یک کدام از شیوه های اجتناب از کنیبالیزیشن لغات کلیدی، به کارگیری از ارتباطات برای ارسال دوباره گوگل و خواننده گان شما به “مقر علم” مهم یا این که بخشی از محتوای مهم میباشد.

۵. به کارگیری از لغات کلیدی خویش را با تمرکز تحقیق نمائید
در غایت، مطمئن گردید که استراتژی بهینه سازی محتوای جامعی دارید که به شما امداد می‌نماید در هر ورقه تازه روی کدام لغات کلیدی تمرکز نمائید. هر چه مجال بیشتری برای ردیابی و اندازه گیری به کارگیری از عبارات کلیدی خویش تخصیص دهید، شل خیس می توانید از کنیبالیزیشن لغت ها کلیدی اجتناب نمایید.

حرف اخر
مهم‌ترین قاعده ای که هنگام تحقیق و ارتقاء جايگاه offpage و داخلی و اجتناب از کنیبالیزیشن عبارات کلیدی بایستی به خیال و خاطر داشته باشید این میباشد:

“هر ورقه در وبسایت شما بایستی مطلبی نفیس و منحصربه‌فرد به خواننده‌گان شما ارائه دهد.”

در‌حالتی که صفحاتی که ساخت و ساز می کنید مقصود خاص خویش را ارائه دهد، دیگر نیازی وجود ندارد نگران کنیبالیزیشن باشید. ولی، اعتقادوباور از این که همگی صفحه های شما تماماً مخصوص می‌باشند، سهل و آسان خیس از نظارت دوباره آن میباشد. به ویژه در حالی که کسب و کار شما در اکنون رویش و پیشرفت باشد و شما می بایست برای تارنما خویش محتوای الهام قسمت جدیدی بیابید.

همان طور که وب سایت شما در اکنون بسط میباشد، شانس شما برای عکس العمل با کلمه ها کنیبالیزیشن نیز ارتقا می یابد. شایسته ترین کاری که می توانید در‌این موقعیت ایفا دهید این میباشد که در مواقع خاص به آسانی محتوای فعلی را به روزرسانی نموده و یا این که مطالب تازه را جایگزینی محتوا پیشین فرمایید.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: