Google Cache – کش گوگل
نوشته شده توسط : mohammadsrc

زمانی‌که در پنجره مرورگر کلیک راست می کنید، یک‌سری مورد برای مشاهده کد منبع ورقه و برای تفحص کاغذ مشاهده خواهید کرد. آموزش سئو در مشهد View-source به عبارتی چیزی میباشد. رایاپارس که درخواست GET به شما علامت میدهد. این درخواست دربردارنده HTML نپخته شیت میباشد. Inspect، DOMپردازش گردیده را بعداز ساخت‌و‌ساز تغییرات به شما نشانه می دهد. ahrefs به محتوایی که Googlebot می‌بیند مجاورت خیس میباشد. این بخش اصولاً آپدیت گردیده و واپسین ورژن ورقه میباشد. هنگام عمل با جاوا اسکریپت بایستی از inspect over view-source به کارگیری نمایید.

Google Cache – کش گوگل
Google Cache – کش گوگل

کش گوگل طریق قابل اعتمادی برای تحقیق آنچه Googlebot می‌بیند وجود ندارد. این بخش معمولاً HTML اول میباشد، اگرچه برخی اوقات HTML ارائه گردیده یا این که ورژن کهن‌خیس میباشد. این سیستم برای دیدن محتوا در وقتی که یک سایت از شغل میفتد تاسیس شده است. در فیض این قسمت تحت عنوان یک ابزار انواع زدایی اثرگذار وجود ندارد.

Google Testing Tools – ابزارهای آزمایش گوگل
Google Testing Tools – ابزارهای آزمایش گوگل

ابزارهای آزمایش گوگل مانند URL Inspector در کنسول جستجوی گوگل، تستر تلفن همراه از صمیم قلب، آزمایش کننده نتیجه ها برای گونه های زدایی اثر گذار می‌باشند. با این اکنون، حتی این ابزارها یه خرده‌با آنچه گوگل خواهد رویت کرد متعدد می باشند. این ابزارها از این جهت متعدد می باشند که منابع را به طور بلادرنگ میکشند و از ورژن های کش گردیده آن طور که رندر به کار گیری می‌نماید استعمال نمی کنند. همینطور اسکرین شات‌ها در‌این ابزارها صفحاتی را با پیکسل های نگارگری گردیده علامت می دهند که گوگل آنها‌را در رندر نمی‌بیند.

با این هم اکنون، ابزارها برای مشاهده اینکه آیا محتوا لود شد‌ه‌است یا این که نه، اثر گذار می‌باشند. HTML نشانه داده گردیده درین ابزارها DOM رندر شد‌ه‌است. می توانید قطعه‌ای از متن را کاوش فرمائید تا مشاهده کنید به‌طور پیش‌فرض بار گذاری گردیده است یا این که نه.

Searching Text in Google – جستجوی کلمات در گوگل
Searching Text in Google – جستجوی کلمه ها در گوگل

پژوهش سریع دیگری که میتوانید جاری ساختن دهید این میباشد که به آسانی قسمتی از محتوای خویش را در گوگل کاوش فرمائید. عبارت “یکسری عبارت از محتوای خویش” را کاوش نمایید و ملاحظه کنید آیا ورقه برگردانده گردیده‌است یا این که نه. در‌حالتی که اینطور میباشد، احتمالاً محتوای شما چشم گردیده‌است. اعتنا داشته باشید که محتوایی که به صورت پیش‌فرض مخفی میباشد ممکن میباشد در قطعه شما در SERP ظواهر نشود.

Using the ahref tool – به کار گیری از ابزار ahref
Using the ahref tool – به کارگیری از ابزار ahref

هم پا با صفحه های اکران فهرست لینک، می توانید جاوا اسکریپت را در خزیدن های حسابرسی تارنما فعال نمائید تا قفل داده های بیشتری را در ممیزی های خویش گشوده نمایید.

همینطور نوار ابزار Ahrefs از جاوا اسکریپت مدد می‌نماید و به شما این قابلیت را میدهد تا HTML را با ورژن های رندر گردیده برچسب‌ها مقایسه فرمایید.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: