عملکرد الگوریتم اینستاگرام برای ویدیوهای IGTV به چه صورت می باشد؟
نوشته شده توسط : mohammadsrc

IGTV یک سکوی ویدیویی است که در ماه ژوئن سال 2018 به وسیله اینستاگرام برای آموزش سئو در مشهد رقابت با یوتیوب (YouTube

) فعال سازی گردیده است.
اینستاگرام به یوزرها معمولی این قابلیت و امکان را میدهد تا ویدیوها را از 1 تا 15 دقیقه لود نمایند، در شرایطی که که سازندگان و اکانت های کاربری که از مخاطبان بیشتری بهره مند میباشند این قابلیت و امکان را دارا‌هستند تا بتوانند ویدیوها را به مقطع یک ساعت بار گذاری نمایند.
IGTV از یک دکمه منحصر به فرد در نرم افزار اینستاگرام منتفع میباشد، خلال اینکه یک نرم افزار جداگانه میباشد که در به عبارتی روز به نشر رسیده و در مشت یوزرها قرار گرفته میباشد.
فران ساراکو که در ماه دسامبر سال 2020، پستی را در بلاگ Shopify (خرید کردن) ارسال نموده است، این سیرتکامل اظهار داشته که کارایی الگوریتم اینستاگرام برای ویدیوهای IGTV بسیار مشابه به همت الگوریتم فید اینستاگرام است.
فران ساراکو همینطور افزوده میباشد که \"استوری های اینستاگرام که در بالا در فید یوزرها قرار می‌گیرند، مرتبط با اکانت های کاربری هستند که شما بیشتر با آن‌ها در زمینه ی میباشید. ایده ها، لایک ها و DM ها تمامی در فید یوزرها از اثر قابل توجهی منتفع هستند. استوری ها همینطور برحسب حالت جغرافیایی نماد داده خواهند شد، و به همین ادله میباشد که هشتگ های شرایط جغرافیایی در استوری ها بیشتر گزینه استعمال قرار می‌گیرند و رایج خیس هستند.\"

ساراکو همینطور اشاره نموده است که وقتی که اشخاص استوری های شما‌را مشاهده می نمایند، احتمال می رود که بتوانند هر آنچه را که اخیرا آپدیت رسانی نموده اید را نیز ببینند.
و مبنی بر با گفته های خانم رایخنباخ، در صورتی شما بتوانید در هفته 1 تا 3 ویدیوی IGTV ارسال نمائید، در این حالت الگوریتم اینستاگرام پاداشی را برای شما در لحاظ خواهد داشت.
در حال حاضر، ویدیوهای IGTV در اینستاگرام بسیار زیاد میباشند و ساخت‌و‌ساز کنندگان محتوا می‌توانند هر هفته ویدیوهای متعددی را مشاهده و یا این که ساخت‌و‌ساز نمایند.
البته، به همین انگیزه خانم ساراکو به یوزرها توصیه می نماید که از محتواهای دیرین در استوری ها به کارگیری و آن‌ها را مجدد ارسال نمایند.

وی این سیرتکامل اظهار دارااست که \"این فعالیت سبب می‌گردد که شایسته ترین محتواهایی که شما ساخت‌و‌ساز نموده اید مجدد علامت داده شوند و اشخاص بیشتری آنان‌را مشاهده خواهند کرد، چون ممکن میباشد آن اشخاص در نخستین دفعه شانس دیدن محتواهای شمارا نداشته اند و آن‌ها‌را از دست داده اند.\"
با این وجود، خانم ساراکو سفارش می نماید که اشخاص، محتواها را به مقدار یه خرده به شغل ببرند تا یوزرها با عکس های تکراری و شبیه در آلبوم شما بارها و بارها مواجه نشوند.
در اینجا مثال ای از برخی از ویدیوهای IGTV در اینستاگرام در اکانت کاربری (Rainylune’s IGTV) علامت داده گردیده‌است:





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: