بخش‌های مختلفی که می‌توانید برای سایت کتابفروشی در نظر بگیرید:
نوشته شده توسط : mohammadsrc

1- معرفی کتاب‌ها
برای یک تارنما کتابفروشی وجود بخشی برای معرفی کتاب‌هایی که در تارنما آموزش سئو در مشهد جان دار می باشند، مهم ترین قسمت میباشد. می‌قدرت بخشی از کتاب‌های جانور را در برگه اساسی وب سایت قرار اعطا کرد و مورد‌ای در لحاظ گرفت که با کلیک بر روی آن بتوان به مجموع کتاب‌های جان دار دسترسی پیدا کرد. همینطور چنانچه کتاب‌ها مبنی بر زمینه گروه بندی شوند دسترسی به کتاب‌ها راحت‌خیس خواهد بود و استفاده کننده قادر است ریلکس‌خیس کتاب متبوع خویش را بیابد. همینطور کتاب‌ها را می‌اقتدار بر حسب منتشر کننده آن طبقه بندی کرد.

 

2- معرفی هر کتاب کاملا
هنگامی روی هر کتاب کلیک شد، مخاطب بایستی به کاغذ‌ای جدا هدایت خواهد شد و در ورقه نو، داده ها جامعی از کتاب وجود داشته باشد. برای مثال اسم کتاب، تعداد صفحه های کتاب، بها، قضیه، خلاصه متن، نشر دهنده، تالیف کننده و سال تکثیر آن.

وجود این محتوا ضروری میباشد و سبب می‌گردد استفاده کننده بتواند شل‌خیس برای گزینش کتاب تصمیم بگیرد. همینطور کلمه و واژه کلیدی اسم کتاب در شیت مربوطه سبب ساز می‌گردد هنگام جستجوی اسم کتاب در موتورهای جستجو گر، وبسایت شما علامت داده خواهد شد. وجود خلاصه کتاب سبب می شود استفاده کننده مجال بیشتری را در کاغذ تارنما شما سپری نماید و به قرائت خلاصه کتاب درگیر خواهد شد. همینطور عالی می تواند برای گزینش کتاب تصمیم گیری نماید.

 

3- ایده ها یوزرها
این قسمت یکی‌از بخش‌های اساسی وب سایت میباشد و سبب میشود از وب سایت شما بیشتر بازدید گردد. وقتی که هر مخاطب تجربیات خویش را درخصوص کتابی که خوانده میباشد در نصیب نظرها مرتبط با آن کتاب می‌نویسد منجر می شود سایر افراد را ترغیب نماید که کتابی را خریداری نمایند. همینطور سبب ساز میشود تارنما شما مرجعی برای تصمیم گیری و گزینش و خرید کتاب گردد. چون قرائت ایده ها سایرافراد درباره یک کتاب بسیار اصلی میباشد و سبب ساز میگردد بتوان خوب درباره گزینش یک کتاب تصمیم گرفت. همینطور یوزرها از اینکه می توانند در وب سایت شرکت کردن داشته و با سایر افراد تعامل داشته باشند، لذت می برند و منبعی برای سرگرمی در لحاظ گرفته میگردد.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: