درخواست از گوگل برای crawl مجدد صفحات سایت
نوشته شده توسط : mohammadsrc

چنانچه یک دامنه تازه خریده باشید یا این که یک ورقه از وبسایت خویش را بروز رسانی کرده‌باشید. آموزش سئو در مشهد یااینکه ساختار وب سایت خویش را تغییر و تحول داده‌باشید. رایاپارس حتماً میخواهید گوگل این تغییرات را در کاغذ حاصل خویش به اکران بگذارد. ahrefs ربات های گوگل Google’s crawlers به خیر و خوبی از عهده این فعالیت بر خواهند آمد. در حالتی که در سایتی مالامال استفاده کننده شیت جدیدی اضافه فرمایید، این برگه تخت‌گاز بوسیله مخاطبان تارنما تبلیغ و بازدید میگردد و حتی پیش از آنکه بخواهید برای ایندکس شدن آن در گوگل کاری ایفا دهید کاغذ شما بوسیله گوگل شناسایی گردیده و سکو مطلوب را به دست خواهد آورد.

البته برای تارنما‌هایی با ترافیک ساده یا این که معدود، گوگل برای ایندکس کردن سریع صفحه ها ممکن میباشد به یاری شما نیاز داشته‌باشد. گوگل ابزارهایی را برای اعمال این شغل ایجاد و در دست یوزرها و مدیران وب سایت قرار داده‌میباشد. هر یک از این ابزارها بسته به آنکه شما بخواهید یک ورقه از وبسایت یا این که تمام یا این که بخشی از وبسایت دوباره Crawl خواهد شد، به فعالیت خواهد آمد. پیش از فراگیری شیوه recrawl صفحه های وب سایت این دو نکته را می بایست تذکر کنیم:

هیچ کدام از این ابزارها گوگل را ناچار به ایندکس سریع صفحه های نخواهند کرد و شما می بایست برای ایندکس شدن صفحه های شکیبا باشید.
راه‌حل سریع برای ایندکس کردن صفحه های تارنما ایجاد محتوای مخصوص، پیوند های داخلی و سئو ساختار منوی وب سایت و تهیه و تنظیم بک لینک و پیوند از تارنما‌های دیگر میباشد. ابزارهای معرفی گردیده هیچکدام ایندکس شدن صفحه های را بوسیله گوگل گارانتی نمیکنند و نباید به‌تیتر جایگزینی برای بازاریابی محتوا گزینه به کار گیری قرار گیرند.
نکته: گوگل در شیت https://support.google.com/webmasters/answer/6065812 ابزارهای معرفی گردیده در‌این نوشته ی علمی را تحت عنوان ابزارهایی برای ایندکس کردن صفحه ها معرفی کرده‌میباشد. مقصود دو نکته‌ای که در ابتدا بیان شد این میباشد که تذکر نماید این ابزارها قرار وجود ندارد مکان بهینه سازی را بگیرند. قابل ذکر میباشد که خویش گوگل هم توصیه می دهد که به‌مکان به کار گیری از ابزارهای ایندکس کردن دستی صفحه های، محتوای خویش را در کانال‌های اجتماعی و بقیه تارنما‌های مرتبط تبلیغ فرمائید. همینطور خویش گوگل نیز اذعان داشته میباشد که استعمال ابزارهای نام برده در معنای گارانتی ایندکس شدن صفحه های نخواهد بود.

درخواست از گوگل برای crawl دوباره صفحه ها وبسایت

ابزار Fetch as Google
ابزار Google’s Fetch یک ابزار مطلوب برای سرعت بخشیدن به ایندکس شدن یک تارنما نو یا این که یک محتوای نو میباشد.

fetch as google ابزاری برای ایندکس سریع

پیش از هر کاری بایستی وارد حساب خویش در وبمستر گوگل گردید. در حالتی‌که در وبمستر حساب ندارید تصویب وب سایت در وبمستر تولز گوگل بیش تر از یکسری دقیقه فرصت شما‌را نخواهد گرفت. بعداز تصویب وب سایت یا این که ورود به حساب خویش روی اسم وبسایت خویش در داشبرد وبمستر کلیک فرمائید تا وارد نصیب مدیر وب سایت گردید. بعد شما میتوانید از پنل سمت چپ ابزار fetch را یافته و نشانی شیت دلخواه را به آن بدهید تا برگه نو با‌گاز ایندکس گردد. شما میتوانید بدین ابزار نشانی ورقه اساسی تارنما برای ایندکس کردن تمام وبسایت یا این که نشانی یک برگه خاص را بدهید. شما می توانید با امداد مورد Crawl this URL and its direct links کاغذ نو و تمامی صفحه های پیوند گردیده به آن را بازبینی و ایندکس نمایید. تعداد نشانی‌هایی که‌این ابزار میتواند در هر درخواست ایندکس نماید دارنده محدودیت‌هایی میباشد.

نکته: گوگل در راهنمای اساسی خویش سفارش می دهد که از ابزار Fetch as Google فقط برای ایندکس کردن یک برگه استعمال شود و در حالتی‌که بخواهید تک تک صفحه های وب سایت را ایندکس نمائید عالی میباشد که نقشه وبسایت را به گوگل بیافزاید.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: